کد خبر: ۳۶۸۴۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
هافبک دفاعی مصدوم استقلال گفت: «خوب تمرین و فیزیوتراپی می‌کنم تا بهتر از قبل درخدمت استقلال باشم.»
به گزارش پایگاه 598، اول فصل بین مسئولان استقلال و صبای قم برای صدور رضایت‌‌نامه روزبه چشمی مشکلاتی به وجود آمد و به همین دلیل او از خریدهای پرسروصدای آبی‌پوشان بود.

 

او با عملکرد قابل قبول خود تا به اینجای لیگ پانزدهم به خوبی توانست در ترکیب اصلی تیم جدید خود جا باز کند و یکی از مردان کلیدی پرویز مظلومی لقب بگیرد.

 

در روزهایی که باید آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند او با بدشانسی روبرو شد و به دلیل پاره کردن رباط قادر به همراهی استقلال در هفته‌های پایانی نخواهد بود. خبری بد برای روزبه و استقلالی‌ها که به طور حتم از قدرت خط میانی این تیم در نبود او کم خواهد کرد.

 

چشمی امیدوار است به روزی که دوباره توان بازی کردن پیدا کند و بتواند با قدرت تر از قبل در خدمت تیم محبوب خود باشد.

 

خواندن حرف های چشمی خالی از لطف نیست:

 

* حس و حال روزبه چشمی بعد از مصدومیتی که به آن دچار شد چیست؟

- ناراحتم. در بدترین موقع مصدوم شدم اما با قسمت نمی‌توان کاری کرد. قسمت من این بود و باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارم.

 

* این اتفاق از نظر روحی تو را دچار مشکل نکرد؟

- روحیه‌ام را از دست نداده‌ام و با قدرت برمی‌گردم. مصدومیت هم جزیی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد. خوب تمرین و فیزیوتراپی می‌کنم تا بهتر از قبل درخدمت استقلال باشم.

 

* گفتی استقلال، به نظرت بعد از تساوی با پدیده و رویارویی با تیم‌های قدرتمندی مثل پرسپولیس و تراکتور در ادامه فصل تیم می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند؟

- شک نکنید. هم قهرمان لیگ می‌شویم و هم قهرمانی جام حذفی برای استقلال است. در این فصل بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است. هدف تیم قهرمانی است و به کمک هواداران آن را به دست خواهیم آورد. آخر فصل هم قهرمانی لیگ و هم قهرمانی جام حذفی را از آن خود خواهیم کرد. امیدوارم در روزهای حساس و مهم آخر فصل مثل همیشه هواداران کنار ما باشند.

 

* برخی اعتقاد دارند چون به برنامه 90 رفتی دچار بدشانسی شدی. نظر خود چیست؟

- نه این حرف ها خرافات است. همانطور که گفتم مصدومیت قسمت من بود و نمی‌توان قسمت را کاری کرد.

 

* برای سال بعد چه برنامه‌ای داری. در استقلال می‌مانی یا به تیم دیگری خواهی رفت؟

- در استقلال می‌مانم و از این تیم تکان نخواهم خورد. به راحتی استقلالی نشدم که به راحتی هم بخواهم از تیم محبوبم جدا شوم. می‌خواهم بعد از دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همراه استقلال در آسیا هم قهرمان شویم و بتوانیم ستاره سوم را به باشگاه بیاوریم.

 

* عده‌ای اعتقاد دارند صدرنشینی تیم در لیگ شانسی است و استقلال شخصیت قهرمانی ندارد. با این موضوع موافقی؟

- به هیچ وجه. اگر اینگونه بود که این همه هفته صدرنشین نبودیم. شانس و مدعی اول و اصلی قهرمانی هستیم و در پایان فصل به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

 

* خدا وکیلی فکر می کردی اینقدر زود دراستقلال چنین جایگاهی را از آن خود کنی؟

- حقیقت را بخواهید خیر اما از کادرفنی استقلال تشکر می‌کنم که این فصل به من اطمینان کردند و امیدوارم به بهترین شکل پاسخگوی اعتماد آنها باشم. از هواداران هم بابت لطفی که این فصل به من داشته‌اند تشکر می‌کنم.همانطور که گفتم بعد از مصدومیت با قدرت برمی‌گردم تا محبت همه را جبران کنم.

 

* این جایگاه در استقلال چه احساسی برای تو دارد؟

- احساس بسیار خوبی است. خیلی دوست داشتم روزی در استقلال بازیکن مهم و تاثیرگذاری باشم. خوشحالم که در این سن وسال به هدف خود دست پیدا کردم. از همه کسانی که کمک کردند به این جایگاه برسم تشکر می‌کنم.

 

* بازی کنار امید ابراهیمی چطور بود؟

- امید از بهترین هافبک‌های فوتبال ما است. کنار او چیزهای زیادی یاد گرفتم. او در تیم ملی هم می‌تواند مغز متفکر میانه میدان لقب بگیرد و ملی‌پوشان را داخل زمین به راحتی رهبری کند.

 

* از این که در لیست تیم ملی نیستی ناراحتی؟

- قسمت بود مصدوم شدم تلاش می‌کنم پس از بهبود جدا از عملکرد قابل قبول در استقلال با جلب نظر مثبت کی‌روش دوباره ملی‌پوش شوم.

منبع: روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها