کد خبر: ۳۶۸۴۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
مدافع چپ و ملی پوش پرسپولیس گفت: «شاید خیلی از بازیکنان همین حالا در فوتبال کشور از من بهتر باشند، ‌اما بازی آنها پخش زنده نمی‌شود و به قول معروف بازی‌شان به چشم نمی‌آید.»
به گزارش پایگاه 598، محمد انصاری به حقش رسید و به تیم‌ملی دعوت شد، بله صحبت از بازیکن بااخلاق و بدون حاشیه پرسپولیس است.

 

وی که بسیاری معتقد بودند او پیش از این هم می توانست به تیم‌ملی دعوت شود چون درخشش فوق‌العاده ای در پرسپولیس داشت، اهل مصاحبه کردن نیست اما بالاخره دعوت او به تیم‌ملی باعث شد حرف بزند.

 

اظهارات انصاری را در ادامه می خوانید:

 

* ‌آقای انصاری از بازی صبا شروع کنیم، دیدار سختی را بردید؟

- بله به نظر من یکی از مهمترین و سخت ترین بردهای ما بود  و ما با  این برد توانستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم اما بازی های آینده از اهمیت بیشتری برخوردار است و کار اصلی ما در ادامه رقابت ها است و باید در این بازی ها هم نتیجه بگیریم تا به امید خدا بتوانیم قهرمان شویم.

 

* پرسپولیس در قم بازی همیشگی خود را ارائه نداد، ‌دلیل این موضوع چه بود؟‌

- این موضوع را قبول دارم ،‌ما در این بازی چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و بازی های خوبی که پیش از این انجام می دادیم نتوانستیم در قم انجام دهیم، ‌اما در کل خوشحال هستم که با سه امتیاز شیرین از قم برگشتیم.

 

* فکر می کردی در نخستین فصل حضورت به پرسپولیس دعوت شوی؟

- من همه تمرکزم روی پرسپولیس بود. اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم من به عنوان بازیکن بیست و پنجم به پرسپولیس اضافه شدم و از همان ابتدا از حاشیه دور شدم تا پیشرفت کنم. احترام به مربی سرلوحه کار من بود و آنقدر سخت تمرین کردم که ابتدا وارد لیست هجده نفره شدم و آنقدر خوب تمرین کردم که برانکو به من اعتماد کرد. با چند دقیقه بازی کردن آغاز کردم و با اینکه اصلا دوست نداشتم با مصدومیت بابک حاتمی بازی به من برسد، اما این اتفاق رخ داد و از شرایطی که پیش آمد به بهترین نحوه استفاده کردم و توانستم جایگاه ثابتی برای خودم در تیم به دست آورم و خب مربیان تیم‌ملی هم که بازی ها را زیر نظر داشتند من را به تیم‌ملی دعوت کردند و من از این موضوع واقعا خوشحالم.

 

* ‌نگفتی چقدر به تیم‌ملی فکر می‌کردی؟

- گفتم همه حواسم را برای پرسپولیس گذاشته بودم اما در ذهنم ناخودآگاه حضور در تیم‌ملی بود. تردیدی نیست که هر بازیکنی آرزوی بازی کردن در تیم‌ملی را دارد و من هم این آرزو را داشته و دارم. یکی از خوبی های بازی کردن در پرسپولیس این است که اگر خوب بازی کنی حتما به چشم می‌آیی. شاید خیلی از بازیکنان همین حالا در فوتبال کشور از من بهتر باشند، ‌اما بازی آنها پخش زنده نمی‌شود و به قول معروف بازی‌شان به چشم نمی‌آید. به هر حال در تیم‌ملی نام ها مهم نیست و این بازی کردن است که مهم‌تر از آن است.

 

* با این تفاسیر به احتمال فراوان باید شما را از این به بعد در لیست تیم‌ملی ببینیم و در ترکیب تیم فیکس باشی؟‌

- وظیفه یک بازیکن تمرین کردن و تلاش کردن است. سعی می کنم مانند پرسپولیس در تیم‌ملی هم با جدیت و تمام توان تمرین کنم تا بتوانم به تیم‌ملی کشورم خدمت کنم، تمام تلاشم را می کنم تا به امید خدا با تیم‌ملی در روسیه باشم هر چند که نظر نهایی را در این رابطه مربیان تیم و به خصوص سرمربی تیم می دهند.

 

*‌ ‌تا به حال در تیم‌ملی نبودی آیا به این فکر کرده ای که شرایط و جو تمرین با شرایط پرسپولیس چقدر فرق دارد؟‌

- نه به هیچ وجه. همه بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی از دوستانم هستند و به همین دلیل فکر نمی کنم جو سنگینی در تیم‌ملی وجود داشته باشد.

 

* در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید؟‌

- در پایان ابتدا جا دارد از خانواده ام که همیشه از من حمایت کرده اند تشکر کنم. از برانکو که به من اعتماد کرد و پای من ایستاد هم باید تشکر کنم همچنین از کادر فنی پرسپولیس، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که بتوانم نماینده ای خوب برای پرسپولیس در تیم‌ملی باشم.

منبع: روزنامه نود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها