کد خبر: ۳۶۸۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
این روش مبارزات انتخاباتی با تلاش کسانی شکل می گیرد که در هر کوی و خیابان سازماندهی می شوند و با همسایگان، همکاران و دوستان به گفتگو می نشینند.

"صراط" - بنا بر  گزارش خبر گزاری های رسمی ایالت متحده ی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ششم نوامبر آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط فرایند انتخابات در اوایل سال 2011 حرکات اولیه خود را آغاز کرده و نامزدهای احتمالی این انتخابات در ماه مه گذشته کمیته های مقدماتی خود را تشکیل داده اند.
نامزد حزب دموکرات برای انتخابات پیش روی آمریکا باراک اوباما ریاست جمهوری فعلی این کشور است.
اوباما قصد دارد برای بار دوم رئیس جمهوری آمریکا شود. وی در فاصله 20 ماه مانده به انتخابات تمام تلاش خود را برای کسب رای بالا در انتخابات به کار می برد.
در همین راستا وی در یک صفحه ی وب با قرار دادن عکسی از خانواده اش از مخاطبان خود درخواست کرده است با ثبت مشخصات فردی خود به جمع هوادارانش بپیوندند.
پیش از این نیز اوباما در پیام اینترنتی که برای طرفداران خود ارسال کرد با رویکرد تشکیل ستادهای مردمی گفته بود: ما این کار را انجام دادیم چرا که باور داریم سیاست نه با تبلیغات گران تلویزیونی که با حضور شما آغاز می شود. این روش مبارزات انتخاباتی با تلاش کسانی شکل می گیرد که در هر کوی و خیابان سازماندهی می شوند و با همسایگان، همکاران و دوستان به گفتگو می نشینند.


این در حالیست که مدتی پیش شبکه خبری سی‌ان‌ان با انجام یک نظرسنجی پیش‌بینی کرده بود که باراک اوباما نمی‌تواند برای دومین بار رئیس جمهور آمریکا بشود و به احتمال زیاد در رقابت‌های انتخاباتی سال 2012 شکست خواهد خورد.

نظرسنجی این شبکه در امریکا نشان داد 54 درصد از شهروندان امریکایی بر این باورند که باراک اوباما، فقط یک دوره رئیس جمهور امریکا خواهد بود.

گفتنی است مبارزات انتخاباتی اوباما رسما از چهاردهم آوریل و با حضور وی در شیکاگو و سپس ایالتهای نیویورک و کالیفرنیا برای جمع آوری کمکهای مالی آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها