کد خبر: ۳۶۷۵۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
یکی از مدیران تراکتور گفت مدیر یک تیم اصفهانی به من گفت تهرانی ها عمدا نارنجک پرتاب کردند تا کنفدراسیون میزبانی مقابل تیم های عربستانی را از ما بگیرد!
به گزارش پایگاه 598، در حالی که چیزی نمانده بود کنفدراسیون فوتبال آسیا آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال عربستان بریزد و دولت آل سعود را هم وادار کند تیم های عربستانی را برای بازی با تیم های ایرانی به کشورمان بفرستد، یک حرکت احمقانه و پرتاب نارنجک در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بازی را عوض کرد و حالا احتمال دارد AFC دستور بدهد تیم های ایرانی و عربستانی در یک کشور بیطرف به مصاف هم بروند.

 

یکی از مدیران تراکتورسازی در لابه لای حرف های خود، درباره آخرین خبر رسیده از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدگاهی را افشا کرد که نشان دهنده نگاه منفی اصفهانی ها به ماجرای پرتاب نارنجک است.

 

این مدیر تبریزی گفت: «ما نمی دانیم چه کسانی نارنجک پرتاب کردند و اصلا با وجود یگان ویژه تماشاگران چه طور توانستند با خودشان نارنجک دست ساز به ورزشگاه بیاورند اما یکی از مدیران یک تیم اصفهانی به من می گفت این کار زیر سر تیم های تهرانی است و آنها چون خودشان امسال در آسیا نیستند عامدانه نارنجک پرتاب کردند تا میزبانی مقابل تیم های عربستانی از سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی گرفته شود!»

منبع: رادنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها