کد خبر: ۳۶۷۲۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
آخرین mri از پای تیموریان نشان داده وضعیت زانوی او بد نیست ولی باید مدتی فیزیوتراپی کند.
به گزارش پایگاه 598، وضعیت آندرانیک تیموریان و تیم ملی نامعلوم است. کسی نیست که بتواند از الان دقیق بگوید او در لیست بعدی تیم ملی حضور دارد یا نه. آندو در بازي فولاد و سايپا آسيب ديد اما وضعيت او همچنان مبهم است.

اولين واكنش آندو
روز اولي كه تيموريان مصدوم شد، اولين سؤال اين بود‌ كه او چه مدت از ميادين به دور خواهد بود؟ وقتي با تيموريان تماس گرفتيم، او گفت زياد بيرون نمي‌ماند و توضيح داد: «مصدوميتم چيز خاصي نيست. خيلي زود مي‌رسم. فكر كنم نهايتاً دو هفته ديگر برگردم و تمرين كنم.» دو هفته در واقع پيش‌بيني اوليه پزشك‌ها بود اما كم‌كم خبرهاي جدي‌تري رسيد.
تيموريان بازي تيم ملي را از دست داد؟
خيلي زود دو خبر متناقض درباره تيموريان به گوش رسيد؛ اول اينكه او به تيم ملي مي‌رسد و در ليست قرار مي‌گيرد و دوم اينكه او اردوي تيم ملي را از دست داده است. اين خبرها دقيقاً رودرروي هم بود و كسي نمي‌دانست كدام را باور كند. البته كروش در گذشته نشان داده بود بازيكنان مصدوم را به تيم ملي دعوت مي‌كند، به خاطر همين خوشبين‌ها مي‌گفتند تيموريان با وجود مصدوميت، به تيم ملي دعوت خواهد شد.
آخرين خبر از شرايط آندو
پيگيري‌هاي ديروز اما نشان داد آندو بار ديگر MRI داده است. زانوي او در بازي فولاد آسيب ديد اما به گفته پزشك‌ها مصدوميت وي ربطي به مينيسك يا رباط‌هايش ندارد. بغل زانوي تيموريان آسيب ديده و MRI ديروز هم نشان داد كه وضعيت او چندان حاد نيست. تيموريان بين يك تا دو هفته ديگر بايد فيزيوتراپي كند و پس از آن مي‌تواند تمرينات سبكش را آغاز كند. اردوي ايران از روز 24 يا 25 اسفند شروع مي‌شود و تيموريان طبيعتاً تا آن زمان دوران مصدوميتش به پايان نرسيده است. يعني آندو در شروع اردو نمي‌تواند در تمرينات حاضر شود و تازه از نيمه دوم اردو كنار تيم ملي خواهد بود. تازه از آن زمان تيموريان تمريناتش را سبك شروع مي‌كند. اين شواهد نشان مي‌دهد احتمال غيبت تيموريان در اردوي پيش‌ رو زياد است.
كروش نگران است؟
البته اگر تيموريان هم دعوت نشود، شايد كروش نگراني زيادي نداشته باشد. بازي هند و عمان سنگين نيست و كروش نشان داده برايش مهم سلامتي بازيكنان است. ابراهيمي و سعيد عزت‌اللهي هم كه شرايط آرماني و خوبي دارند، به همين خاطر شايد غيبت تيموريان براي كروش خيلي نگران‌كننده نباشد.

 

منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها