کد خبر: ۳۶۶۸۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
به دلیل اخراج در هفته بیست و یکم
مهاجم گل‌زن تیم فوتبال صبای قم به دلیل دریافت کارت قرمز از همراهی تیمش در دیدار حساس با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محروم شد.

به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه سیزدهم اسفندماه آغاز شده است، اما صبای قم روز یکشنبه شانزدهم اسفندماه در آخرین روز بازی‌های این هفته به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

صبای قم در این دیدار از همراهی یکی از مهاجمان خود محروم است و بعد از 6 هفته تلاش می‌کند با جایگزین کردن نفرات جانشین از میهمانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امتیاز بگیرد تا بیش از این جایگاه خود را در جدول از دست ندهد.

شاگردان علی دایی بعد از اینکه در هفته شانزدهم لیگ برتر در میهمانی تیم فوتبال استقلال اهواز به برتری سه بر صفر رسیدند و با قرار گرفتن در جمع مدعیان به تعطیلات نیم‌فصل رفتند، 6 هفته است که رنگ پیروزی را ندیده‌اند و روندی نزولی در پیش گرفته‌اند.

صبای قم از هفته هفدهم که در خانه خود با نتیجه عجیب سه بر یک به نفت تهران باخت، در پنج بازی بعد از آن دیدار نیز موفق به شکست رقبا نشده است تا با شرایطی نه‌ چندان خوب برابر تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار بگیرد، تیمی که خودش نیز همانند صبا در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است.

صبای قم در حالی عصر روز یکشنبه شانزدهم اسفندماه در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می‌رود که محمد اوسانی‌کرد را به عنوان یکی از مهاجمان گلزن این فصل در اختیار ندارد، زیرا این بازیکن خوزستانی در هفته بیست و یکم با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.

اوسانی در آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم استقلال‌صنعتی خوزستان به صبای قم ملحق شد و با صبای قم قراردادی به مدت دو فصل امضا کرد و دقیقاً در بازی هفته بیست و یکم برابر تیم سابق خود یعنی استقلال‌صنعتی از داور مسابقه کارت قرمز گرفت.

وی که بعد از سپری کردن هفته‌ها نیمکت‌نشینی بار دیگر اجازه بازگشت به ترکیب صبای قم را پیدا کرده بود از زمین مسابقه صبا با استقلال‌صنعتی با کارت قرمز داور اخراج شد تا نتواند برای دومین هفته متوالی در جمع نفرات اصلی تیم علی دایی قرار بگیرد و احتمالاً با جایگزین شدن سایر نفرات، در ادامه بازی‌ها نیز به سختی به ترکیب بازگردد.

اوسانی در این فصل تنها یک گل برای صبای قم به ثمر رسانده است گلی که در باخت دو بر یک صبای قم در هفته چهارم بازی‌های این فصل برابر تیم راه‌آهن تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس توسط این بازیکن به ثمر رسید، اما صبا را به امتیاز نرساند.

دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته بیست و دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس از ساعت 17:30 دقیقه عصر روز یکشنبه شانزدهم اسفندماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و به قضاوت محسن ترکی به انجام خواهد رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها