به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور
دیتای ایران، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرفکنندگان و
تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق
مصرفکنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل 70 درصدی
مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.
در این همایش که با حضور محمدرضا نعمتزاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید
محمدحسن ابوترابیفرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی،
معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و سید
محمد جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و جمع کثیری از
مدیران بنگاههای نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد، لوح و گواهینامه
ویژه رعایت حقوق مصرفکنندگان، به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل
اعطا شد.
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی
حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرفکنندگان و
تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز یکشنبه، 9 اسفندماه در
مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار
شد.
ایرانسل همچنین در آبان ماه 94 در دهمین همایش ملی کیفیت و بهرهوری، از
سوی کمیته ارزیابی این همایش به عنوان شرکت برتر برگزیده شده بود.