کد خبر: ۳۶۶۱۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نشاندهنده ایمان آنها به سلامت انتخابات است،؛ گفت: انتخاب‌شوندگان با تشخیص درست مردم قدر انتخاب خود را بدانند و از این فرصت به نفع توده‌های مردم بهره‌برداری کنند.

به گزارش پایگاه 598 ، زهره طبیب‌زاده‌نوری نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: حضور 62 درصدی مردم در کل کشور که از روال شرکت در انتخابات دنیا بالاتر است و در بعضی کشورها همچون آمریکا معمولا مردم زیر 50 درصد مشارکت دارند، نشاندهنده تائید انقلاب اسلامی توسط مردم است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم نشان می‌دهد که آنها شرکت در انتخابات را به عنوان یک حق اجتماعی برای خود قائلند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نفس شرکت در انتخابات به منزله تائید رژیم سیاسی حاکم بر کشور است، خاطرنشان کرد: این حضور نشان می‌دهد که مردم به سلامت انتخابات ایمان دارند و همچنین مطمئن هستند که ادای این حق در سرنوشت‌شان تاثیر گذار است.

طبیب‌زاده در همین راستا افزود: به اعتقاد من علیرغم تبلیغات منفی که در انتخابات‌های گذشته شد و پس از فضاسازی‌ که بعد از انتخابات سال 88 توسط دشمن مبنی بر تقلب در انتخابات صورت گرفت، این انتخابات و انتخابات ریاست جمهوری 92 مهر بطلانی بر عملکرد جریان‌های معاند با مشروعیت انقلاب اسلامی بود.

وی در همین زمینه اظهار داشت: دشمن همواره بر این طبل می‌زد که در انتخابات ایران دستکاری می‌شود و مشروعیت دولت‌ها را زیر سؤال می‌برد. این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به انقلاب و نظام پایبند هستند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه هم در انتخابات خبرگان و هم انتخابات مجلس شورای اسلامی یک «آری بزرگ» به اصولگرایان گفته شد، اظهار داشت: این انتخابات نشانگر این بود که مردم در هر دو انتخابات به اصولگرایی اعتماد دارند و به همین دلیل رای اکثر حوزه‌های انتخابیه کشور به اصولگرایان بوده است.

طبیب‌زاده افزود: دشمنان ملت 20 سال است در حال انجام ناتوی فرهنگی علیه انقلاب اسلامی هستند و استنباط‌شان این بود که در دهه 4 انقلاب تغییرات اساسی در سبد آراء مردم ایجاد کنند و در این دو انتخابات ترکیب تاثیرگذاری را به نفع خود رقم بزنند. ولی این انتخابات نقشه‌های آنها را تک به تک به شکست کشانید و تائید اصولگرایان در سطح کشور خط بطلانی بر نقشه‌های شوم آنها بود.

وی ضمن تبریک به کسانی که با تشخیص درست انتخاب‌کنندگان به صحن مجلس رسیده‌اند،‌گفت: قدر انتخاب خود را بدانند و برای مصالح عمومی کار کنند. همچنین از این فرصت خدمت حداکثر بهره‌برداری را به نفع توده‌های مردم داشته باشند.

طبیب‌زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر منتخبین ملت با بازی‌های سیاسی فرصت خدمت را از دست دهند، قطعا در درگاه الهی و تاریخ مسئول خواهند بود و باید این فرصت را به عنوان فرصتی برای خدمت به مستضعفین جامعه تلقی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها