کد خبر: ۳۶۵۶۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۷     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه 83 نفر در ارتباط با خرید آراء در مازندران دستگیر شدند، گفت: احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان در این ارتباط نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مسعود جعفری‌نسب امشب در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان مازندران در استانداری با اشاره به اینکه رسانه‌ها به جهت انتقال میزان مشارکت مناسب مردم نقش بسیار اثرگذاری در حماسه حضور مردم داشتند، اظهار کرد: رسانه‌ها عظمت حضور مردم را به خوبی اطلاع‌رسانی می‎کنند و اگر حضور رسانه‌ها نبود این عظمت حضور در سکوت برگزار می‎شد و بازتاب جهانی نداشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه مردم مازندران مشارکت بسیار مناسبی در انتخابات داشتند، افزود: پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم بالای 70 درصد باشد.

وی با اعلام اینکه نیروهای انتظامی از ساعت اولیه برای تامین امنیت در 3 هزار و 45 شعبه اخذ رای حضور داشتند، گفت: اعضای هیئت امنیتی و اجرایی تعامل بسیار مناسبی داشتند.

جعفری‌نسب درباره مهم‌ترین تخلف انتخاباتی در استان مازندران گفت: خرید آراء اقدام بسیار زشتی بود که اتفاق افتاد که در همین ارتباط 83 نفر در استان مازندران دستگیر شدند و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان در این ارتباط نیز وجود دارد و این افراد را پس از دستگیری در اختیار دادگستری استان مازندران قرار می‌دهیم.

فرمانده انتظامی مازندران درباره جشن پیروزی‌ پس از انتخابات داوطلبان نمایندگی مجلس نیز گفت: مشکلی در این ارتباط نداریم ولی روند شادی‌ها نباید طوری باشد که برای مردم مشکل ایجاد کند.

وی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلسی که ممکن است نسبت به روند برگزاری انتخابات انتقاد داشته باشند، یادآور شد: داوطلبان نمایندگی مجلس انتقادات را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها