کد خبر: ۳۶۵۵۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از انصراف سه کاندیدای دیگر مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر شاه‌آبادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ارتباط با فرمانداران شهرستان‌های استان رأس ساعت هفت صبح سیستم‌ شعب مختلف اعلام وصول کردند و رأس ساعت هشت صبح فرآیند اخذ رأی در یک‌هزار و 514 صندوق اخذ رأی آغاز شد.

وی از انصراف سه تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو خبر داد و بیان داشت: با این وجود تعداد داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در این حوزه از 12 به 9 نفر تقلیل یافت و در مجموع 89 داوطلب مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه 76 درصد جمعیت استان کرمانشاه واجد شرایط هستند، گفت: از کل جمعیت یک میلیون و 977 هزار نفر استان یک میلیون و 507 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که 82 نفر از آنها رأی اولی هستند.

شاه‌آبادی از اختصاص یک شعبه اقلیت‌های دینی در کنیسه کلیمی‌های شهر کرمانشاه خبر داد و تعداد تعرفه‌های رأی در نظر گرفته شده برای استان را یک میلیون و 830 هزار عنوان کرد و افزود: چنانچه با مشکل و کمبود تعرفه مواجه شویم از حوزه‌های همجوار کمک خواهیم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها