کد خبر: ۳۶۵۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
رییس جمهور آمریکا طی سخنانی با خواستار شدن اعمال مالیات‌های سرسام‌آور بر میلیونرهای این کشور و همچنین کنترل وال استریت خود را یک قهرمان جلوه داد.
برنا به نقل از رویترز، باراک اوباما در نطق سالیانه‌اش در کنگره با خواسته‌اش مبنی بر اعمال مالیات‌های بالا بر میلیونرها و کنترل وال استریت خود را قهرمان قشر متوسط آمریکا جلوه داد. 

وی در این سخنرانی با قاطعیت از عملکرد سه ساله‌اش در مقام رئیس جمهور ایالات متحده دفاع کرد و اذعان داشت: تغییراتی در سیاست مالیاتی کشور اعمال خواهد شد تا ناعدالتی در میزان درآمدهای مردم آمریکا جبران شود.

اوباما خواهان بازگشت هموطنانش به ارزش‌های عدالت محور و همچنین قبول مسوولیت‌های مشترک شد و به هیچ عنوان خود را بانی اقتصاد آسیب دیده و نرخ بالای بیکاری در این کشور ندانست. 

وی تصریح کرد: آمریکا به روزهایی که وال استریت مطابق قوانین خود حرکت می‌کرد، باز نمی‌گردد و کاخ سفید همچنین میلیونرها را سر جایشان خواهد نشاند.

رییس جمهور ایالات متحده همانند "میت رامنی" رقیب جمهوری‌خواهش از بخشیدن مالیات‌ها در دور آتی ریاست جمهوری‌اش خبر داد. 

کارشناسان بر این باورند که اوضاع بحرانی اقتصاد آمریکا و همچنین نرخ بالای بیکاری موفقیت اوباما در کسب آرای مردمی را در انتخابات آتی این کشور که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، دستخوش اثرات سوء خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها