کد خبر: ۳۶۴۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
طی نامه جمعی از دانش‌آموختگان دانشکده‌ی علوم حدیث:
جمعی از دانش‌آموختگان دانشکده‌ی حدیث در نامه ای خطاب به آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری خواستار ابراز برائت ایشان از فهرست اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان رهبری شدند./ در این نامه آمده: به گمان ما، شما شیخ کودتاشکن انقلاب مورد طمع‌کودتاچیانی شده‌یید که اسم رمز عملیات‌شان را این بار نیز بی‌بی‌سی خبیث زمزمه می‌کند: به آیات ثلاث انقلاب رأی ندهید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعی از دانش‌آموختگان دانشکده‌ی حدیث در نامه ای خطاب به آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری خواستار ابراز برائت ایشان از فهرست اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان رهبری شدند.

متن این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال شده است در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد معظم، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری
سلام علیکم

آن چه از روزهای خوش تحصیل در دانش‌کده‌ی علوم حدیث از شما در ذهن ما مانده است، ارتباط ساده و صریح ما با شما و سلامت نفس و حق‌طلبی شما در چشم ما بوده است. 

جمع ابعاد سیاسی و قضائی و علمی در  شما بی آن که هر کدام به حریم دیگری تجاوز کند، باعث آن بود که شما و مجموعه‌ی پربرکت دارالحدیث طی سال‌ها به تنهایی گام‌های بلندی را در احیای تراث حدیثی شیعه بردارند، در عین آن که شما سال‌ها پیش به تنهایی و با استظهار به امام امت فتنه‌ی منتظری را از سر نظام دفع کردید.

حال آن چه پیش چشم ما است، یک کودتای مخملی تازه‌ی مستظهر به هم‌آن شبکه‌یی مخوفی است که کودتای بی‌فرجام نقاب را در این کشور به راه انداختند؛ با این تفاوت که این کودتا نه در پشت دیوارهای یک پادگان که زیر سقف خبرگان شکل خواهد گرفت. 

حال به گمان ما، شما شیخ کودتاشکن انقلاب مورد طمع‌کودتاچیانی شده‌یید که اسم رمز عملیات‌شان را این بار نیز بی‌بی‌سی خبیث زمزمه می‌کند: به آیات ثلاث انقلاب رأی ندهید.

و خواست ما شاگردان از آن استاد معظم آن است که با ابراز برائت از فهرست شیخ فتنه، این بار نیز برنامه‌ی براندازی انقلاب را که این روزها برجام دو خوانده می‌شود را عقیم بگزارید.  

و الامر الیکم و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
جمعی از دانش‌آموخته‌گان دانش‌کده‌ی علوم حدیث 
اول اسفند ۱۳۹۴. قم مقدسه


نامه آیت الله محمدی ری شهری در پاسخ به نامه جمعی از دانشجویان؛

بسمه تعالی

دانشجویان عزیز

امروز نامه ای با امضای جمعی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث را خطاب به اینجانب ملاحظه کردم که در آن درخواست کرده بودید در رابطه با توصیه رسانه های بیگانه در مورد رأی ندادن به شماری از بزرگان نظام اظهار نظر نمایم.

ضمن تشکر از محبت عزیزان لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم:

1- اصولاً ورود اینجانب به عرصه انتخابات خبرگان با دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.

2- علاقه مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده ام در جهت خلاف خواسته های آنان عمل خواهند کرد.

3- تشدید اختلافات داخلی مهم ترین آرزوهای دشمنان انقلاب است که همه باید از آن اجتناب کنیم، به ویژه در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شده است.

امیدوارم با پیروی کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، ملت ما در هفتم اسفند حماسه ای باشکوه تر از حماسه های گذشته را رقم بزند.

محمدی ری شهری

94/12/04


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دانشجوی دارالحدیث
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
۹
۰
برادر من الان تو دانشگاه دارالحدیث ما تعدادی هیات علمی داریم که از طرفداران پر و پاقرص فتنه 88 هستند و از کروبی و...حمایت میکنن و الانم از کسانی که خط اونا رو ادامه میدن در قم مثل مسئول موسسه ف......وغیره بیزحمت یک نامه هم بنویسن برای اینکه اینا رو اول پاکسازی کنن تا بعد اگر اقای ری شهری اطلاع ندارن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
۴
۰
یکی از همون طرفداران فتنه 88اقای غ... هستش که از اساتید و هیات علمی دانشگاه هستش
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
۴
۱
نامه ی بجایی بود ایکاش زودتر بصیرت به خرج داده بودند و می نوشتند به هر حال شان ایشان اجل از همراهی با فتنه گران است هرچند شاید و انشاء الله که حتما آنها نام این بزرگوار را به اشتباه در لیست آوردند
پاسخ
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
۱
۱۳
بهمن 57به کوری چشم شاه زمستونم بهاره
بهمن 94به کوری چشم پایداریها هاشمی رای اول
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها