کد خبر: ۳۶۴۷۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
گزینه ها یکی بعد از دیگری می آیند و می روند؛
فصل در حال تمام شدن است و برای استقلال گزینه های خارجی یکی بعد از دیگری می آیند و می روند و استقلال هنوز به گزینه مورد نظر خود بابت هافبک طراح و بازی ساز نرسیده.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که تنها 9 بازی تا پایان فصل فرصت باقیست و آبی پوشان تهران همچنان صدر جدول را به خود اختصاص داده اند، نوبت به گزینه ای دیگر رسید تا شانس خود را و یا بهتر بگوییم شانس مدیر برنامه اش را برای حضور در تیم استقلال به بوته آزمایش بگذارد.

 

عادل شیحی، بازیکن مراکشی و با تجربه ای که رزومه به ظاهر خوبی هم دارد گزینه جدید آبی هاست که به تهران آمده تا شانسش را برای عضویت در استقلال آزمایش کند.

 

در خصوص این بازیکن شنیده می شود علی رغم تیم های بزرگی که در آن عضویت داشته که از جمله آنها می توان به فولهام و اف.ث.کلن اشاره کرد، سال هاست که یا اصلا بازی نکرده و یا آنقدر کم بازی کرده که با بازی نکردن فرقی ندارد.

 

برخی از مدیران برنامه (ما به هیچ وجه نمی نویسیم سود جو و فرصت طلب) با عنایت به ضرب المثل "سنگ مفت، گنجشگ مفت"، تیر خود را در تاریکی رها کرده تا بلکه شانسی به هدف نشسته و این بازیکن سر از استقلال در آورد.

 

وی که روز گذشته در تست های پزشکی هم شرکت کرد، قرار است از فردا در تمرینات آبی ها حضور پیدا کند و در تست های فنی پرویز مظلومی هم شرکت کند. حداقل این که این بازیکن مراکشی، به اندازه آن بازیکن دو رگه آلمانی-کوزوویی برای استقلالی ها ناز نمی کند و ادا ندارد.

 

راستی صحبت از گزینه سابق و دو رگه استقلال شد. کسی می داند فاتون توسکی بعد از ترک ایران با کدام یک از تیم های درجه اول اروپایی قرارداد بسته؟ چون وقتی در تهران بود صحبت از پیشنهادات نجومی تیم های معتبر اروپایی بود که خواهان جذبش بودند!

اسپورت تی وی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها