کد خبر: ۳۶۴۶۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
یکی از دلایل استعفای مهدی فضائلی از مدیرعاملی سروش ادغام این مجموعه با موسسه جام جم است. اقدامی که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک به انحلال این موسسه بزرگ مطبوعاتی وابسته به صداوسیما بینجامد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صبح امروز روابط عمومی انتشارات سروش از استعفای مهدی فضائلی مدیرعامل این انتشارات بدون ذکر دلایل خبر داد.

شنیده شده یکی از دلایل استعفای مهدی فضائلی از مدیرعاملی انتشارات سروش ادغام این مجموعه با موسسه جام جم است. اقدامی که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک به انحلال این موسسه بزرگ مطبوعاتی وابسته به صداوسیما بینجامد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار فارس، این اقدام در راستای کوچک‌سازی سازمان صداوسیما مطرح شده که با مخالفت مدیرعامل مستعفی سروش مواجه شده است. ضمن این که در ماه‌های اخیر عملا امورات مربوط به این انتشارات دارای موانعی در صداوسیما مواجه شده است.

قرار است با انحلال سروش، ساختمان‌های متعلق به سروش در  خیابان انقلاب اسلامی (ترنجستان سروش) و خیابان مطهری فروخته شود و با این اقدام عملا کتاب‌فروشی بزرگ ترنجستان سروش در حاشیه خیابان انقلاب تعطیل می‌شود.

این کتاب‌فروشی در چند سال اخیر بازسازی شده و با شکل و شمایل جدید و مدرن به عرضه کتاب می‌پرداخت و به پاتوقی خوب برای کتاب‌دوستان مبدل شده بود. این فروشگاه در دور جدید با مدیریت سعید مکرمی اداره می‌شد  و در دوطبقه به عرضه کتاب‌ و محصولات فرهنگی می‌پرداخت.

خبرنگار فارس در تماس با مهدی فضائلی از وی درخواست توضیح وی درباره استعفایش را داشت که وی که حاضر به پاسخگویی در این‌باره نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها