کد خبر: ۳۶۴۴۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي امروز برگزار خواهد شد كه رقابت در صدر جدول جذاب شده و اين احتمال وجود دارد كه استقلال ديدارش را به فولاد واگذار كند و تراكتورسازي با پيروزي در دربي تبريز از روي مظلومي و تيمش عبور كند و به صدر برود.
بيست و دومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور امروز با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي شود. در روزي كه تيم هاي استقلال و پيروزي در مصاف با خوزستاني ها يكي براي تثبيت جايگاه خود در صدر جدول مي جنگد و ديگري براي رسيدن به سكوي ششم جدول، تراكتورسازي در دربي شهر تبريز با اميد صدرنشيني به ميدان خواهد رفت. در زير نگاهي گذرا به ديدارهاي مهم هفته بيست و دوم ليگ برتر خواهيم داشت:
نفت تهران- سپاهان
دو شكست پي درپي مقابل فولاد خوزستان و راه آهن شهرري تيم نفت تهران را از صف مدعيان اصلي قهرماني دور كرد و ميدان رقابت اصلي را به تيم هاي ديگر سپرد كه يكي از آنها سپاهان است. نفت براي بازگشت دوباره به سكوهاي بالاي جدول در يك بازي 6 امتيازي امروز در خانه از سپاهان اصفهان پذيرايي خواهد كرد. بايد ديد مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر به نفت اجازه بازگشت مي دهد يا اينكه شاگردان فركي را از گردونه رقابت خارج خواهد كرد.
شهرداري- تراكتورسازي
دربي مسابقه اي حساس است، تفاوتي هم نمي كند در تهران برگزار شود يا تبريز، اصفهان و اهواز. در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور نخستين دربي نيم فصل دوم بين تيمهاي شهرداري وتراكتورسازي برگزار خواهد شد. دو تيمي كه با شرايطي كاملا متفاوت در بالا و پايين جدول مي جنگند. روي كاغذ شانس تيم تراكتورسازي براي پيروزي بيشتر است، چرا كه با اختلافي 15امتيازي نسبت به حريف همشهري در يك قدمي صدر جدول است. اما اگر قوانين و مقررات نانوشته دربي ها در شهرآورد تبريز نيز به اجرا درآيد آن وقت مي توان از تيم علي اكبر مديرروستا انتظار داشت همشهري قدرتمند را متوقف كرده و يا حتي شكست دهد.
نفت آبادان- پيروزي
تيم پيروزي در سه بازي گذشته خود صاحب دو پيروزي و تنها يك شكست شده است كه ماحصل اين سه بازي خوب صعود سرخپوشان به رده هفتم جدول بوده است. سرخپوشان كه در بازي هاي خانگي با مصطفي دنيزلي تيمي قابل قبول نشان داده و به دو پيروزي دست يافته اند، هنوز با هدايت اين مربي ترك در خارج از خانه پيروزي كسب نكرده اند. آنها به دنبال يك شكست مقابل ملوان و تساوي با شهرداري تبريز اين بار اميدوارند در خانه نفت آبادان دست پر از ميدان خارج شوند.
حريف روز چهارشنبه پيروزي كه با اختلافي دو امتيازي نسبت به اين تيم رتبه نهم جدول را در اختيار دارد اما در خانه تيمي شكننده نشان داده است. اين تيم با اينكه در خارج از خانه تيم هاي مطرحي چون ذوب آهن و استقلال را شكست داده اما در داخل خانه مقابل تيم هايي چون سايپا و سپاهان سر تعظيم فرو آورده آنهم با چهار گل!
استقلال- فولاد
دو شكست پي درپي مقابل تيم هاي قعرنشين مس كرمان و فجرسپاسي شيراز اوضاع و احوال استقلال را بحراني كرده است. اين تيم كه براساس اظهارات علي فتح الله زاده به علت داشتن امتيازات زياد روي به انفاق امتيازات خود آورده است! از اين هفته بايد دست از انفاق بردارد و با تمام وجود پيروزي بجنگد، چرا كه اگر غير از اين كند بايد در اين هفته يا هفته هاي پيش رو جاي خود را به تراكتورسازي، سپاهان و صبا بدهد كه تا صدر جدول فقط يك گام فاصله دارند.
استقلال امروز با تيم فولاد خوزستان بازي خواهد كرد، تيمي كه در نيم فصل دوم به سه پيروزي رسيده و تنها در هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شكست داده است. بازي با تيم قدرتمند مجيد جلالي مي تواند آزموني دشوارتر از رويارويي با تيم هايي چون فجر و مس باشد. مظلومي كه اين روزها بيش از همه روزهايي كه سرمربي استقلال بوده تحت فشار است، بدترين اتفاق برايش اين است كه تراكتورسازي در دربي تبريز پيروز شود، آن وقت او و تيمش براي بازپس گيري صدر جدول از تيم امير بايد و بايد فولاد را شكست دهند.
برنامه ديدارهاي هفته بيست و دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور به شرح زير است:
چهارشنبه- 5/11/1390
¤ صنعت نفت آبادان- پيروزي (ساعت 30:15)
¤ ذوب آهن اصفهان- ملوان بندرانزلي (ساعت 30:15)
¤ صباي قم- شاهين بوشهر(ساعت 30:15)
¤ فجر شهيد سپاسي شيراز- مس كرمان (ساعت 30:15)
¤ نفت تهران- سپاهان اصفهان (ساعت 30:15)
¤ داماش گيلان- سايپاي البرز (ساعت 30:15)
¤ شهرداري تبريز- تراكتورسازي تبريز (ساعت 30:15)
¤ مس سرچشمه- راه آهن شهرري (ساعت 30:15)
¤ استقلال تهران- فولاد خوزستان (ساعت 18)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها