کد خبر: ۳۶۴۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
پرسپوليس در پنج بازي اخيرش برابر سايپا اصلا عملكرد قابل دفاعي نداشته است.
به گزارش پایگاه 598، پرسپوليس در پنج بازي اخيرش برابر سايپا اصلا عملكرد قابل دفاعي نداشته است.

 

اين تيم بازي رفت سال گذشته را در مسابقه‌اي كه هرگز پخش تلويزيوني نشد به سايپا باخت.

درخشان بعد از آن مسابقه گفته بود: «كاش بازي پخش مي‌شد و مردم فوتبال تيم مرا مي‌ديدند.» با اين وجود بعدتر هم كه اختلاف فدراسيون و صداوسيما حل شد و بازي‌ها روي آنتن رفت، مردم چيزي از تيم حميدخان نديدند! در بازي برگشت فصل گذشته هم در حالي كه سرخپوشان با دو گل از حريف پيش بودند، سايپا در نهايت كار را به تساوي كشاند. بازي رفت امسال هم با شكست قرمزها همراه بود تا پرسپوليس از اين سه بازي فقط يك امتياز گرفته باشد.

 

نكته جالب ديگر در اين زمينه به ضعف اساسي مدافعان راست پرسپوليس در مقابل سايپا مربوط مي‌شود. فصل گذشته در بازي برگشت، بابك حاتمي روي گل اول مقصر بود و يك گل به خودي هم زد. امسال هم در بازي رفت، داور خطاي هند پنالتي رامين رضاييان را گرفت، گرچه در نهايت مشخص شد توپ به سر او خورده است.

 

خلاصه اينكه پرسپوليس اگر مي‌خواهد طلسم ناكامي برابر سايپا را بشكند، بيشتر از هر چيز ديگري بايد مراقب دفاع راست‌هايش باشد! آخرين برد پرسپوليس برابر سايپا به بازي برگشت ليگ سيزدهم برمي‌گردد كه سرخپوشان با تك‌گل محسن مسلمان توانسته بودند حريف را از پيش رو بردارند. جالب اينكه دايي هم بازي رفت آن سال را با يك گل به سايپا باخته بود تا روشن شود اين تيم براي قرمزها چه حريف سرسختي است.


بانک ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها