کد خبر: ۳۶۴۳۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت در قبال منطقه! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، یک مسئول بلند پایه دولتی، فشار مضاعفی را به وزارت خارجه وارد آورده و خواستار برکناری هر چه سریع تر این دیپلمات انقلابی وزارت خارجه شده است.

این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.

نزدیکی به قاسم سلیمانی اتهام دیگر امیرعبداللهیان بوده که باعث شده دولتی ها به فکر تعویض ایشان در این مقطع حساس باشند.

برخی کشورهای عربی منطقه نیز از مواضع امیرعبداللهیان اظهار گله مندی کرده و آن را در راستای تنش زدایی دولت روحانی! ندانسته بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
۲
۰
همینطوره و اگر امیر عبداللیان از معادله حذف شود کفه ی ترازوی سیاست زد و بند با غرب سرمایه داری و آمریکایی یک هویی به نفع وزن وزین و سنگین و رنگین زریف.... به هم می خورد و بر می گرده و کل ترازوی عدالت از اونطرفی میفته. همه متوجه شده بودیم عبدالهیان فرا به غرب زریف را تا جایی که میشود داره جبران و کمی متعادل می کنه. ولی حالا که ایشون هم متوجه شد و نارحت.. باید دید چه باید کرد. اگر کمی صبر کنیم خود دوقطبی شدن شدید اوضاع جایی برای او دوقطبی در دیپلماسی وزارت امور خارجی باقی نمی گذاره. آنوقت هرکی پیشدستی کرد برای مدتی برده.. اما.. تا وقتی که هواپیماهای روسی از روی ایران عبور میکنند تا به سوریه برسند زری کار مهمی نمی تواند بکنه
پاسخ
ناشناس
United States
۰۹:۴۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
اينها اگر زورشان ميرسيد رهبري را هم از مقامشان به پائين ميكشيدند ، ولي چون زورشان نميرسد افراد باورمند به رهبري و انقلاب را كنار ميگذارند تا دور ايشان را خالي كنند هدف انها رهبري است شك درش نكنيد ، خاك دو عالم بر سرشان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها