کد خبر: ۳۶۴۲۸۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
باهدف آشنايي كاربران شبکه‌های اجتماعي با افكار مقام معظم رهبري (حفظه الله) بر آن شديم كه كتاب ديجيتالي حاوي كلمات معظم له به‌صورت تقطيع شده و تيتر خورده با موضوعات انتخابات، فتنه، اشرافي گري و خط امام (ره)توليد نمائيم تا به نحوي دستي در تغذيه شبکه‌های مجازي با كلمات رهبري معظم داشته باشيم.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به فضاي سياسي كشور و نزديكي انتخابات و با توجه به نياز به توليد محتوا با موضوع انتخابات جهت شبکه‌های اجتماعي و با نظر به اينكه در حال حاضر تمام گروه‌ها ولو در حد زبان كلمات مقام معظم رهبري (حفظه الله) را فصل الخطاب می‌دانند، باهدف آشنايي كاربران شبکه‌های اجتماعي با افكار مقام معظم رهبري (حفظه الله) بر آن شديم كه كتاب ديجيتالي حاوي كلمات معظم له به‌صورت تقطيع شده و تيتر خورده با موضوعات انتخابات، فتنه، اشرافي گري و خط امام (ره)توليد نمائيم تا به نحوي دستي در تغذيه شبکه‌های مجازي با كلمات رهبري معظم داشته باشيم.

موضوعات انتخاب‌شده با توجه به فضاي خاص كشور به شرح زير می‌باشد:

انتخابات: كليات معيارها و بيانات مقام معظم رهبري (حفظه الله) پيرامون انتخابات و معيارهاي انتخاب اصلح.

فتنه: با توجه به اينكه فتنه خط قرمز نظام است و نيز با توجه به اينكه آشنايي با جريان فتنه در راستاي جلوگیری از فتنه جديد و فريب خوردن افراد مؤثر است اين بخش اضافه شد.

اشرافي گري: با توجه به این‌که عدم اتصال به منابع قدرت و ثروت نكته مهمی است و نيز لزوم انتخاب افرادي كه دارای مشي ساده زيستي هستند اين بخش اضافه شد

خط امام: با توجه به اينكه افرادي با اسم امام و خط امام در همه انتخاباتها خود را به مردم معرفي می‌کنند لازم است اين خط مقدس درست معرفي گردد تا مدعي صادق از كاذب مشخص شود.

آنچه مهم است اين است كه در اين مجموعه كلمات رهبر معظم بدون هر گونه تفسيري آورده شده است تا كاربر گرامي با انديشه معظم له از كلمات خالص ايشان به دست آورند .

این نرم افزار به همت سایت پلاك 12 و موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال تدوین و تولید شده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها