کد خبر: ۳۶۴۲۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
علیرضا بیرانوند اظهار داشت: من هيچ‌وقت نگفته‌ام استقلالي هستم(!) من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و به جايي مي‌روم كه پيشرفت كنم. هدف نهايي‌ام هم لژيونر شدن است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند، ستاره نفت در مقابل استقلال بود که البته طبق معمول حاشیه هم درست کرد! البته دروازه‌بان ملی‌پوش نفت برای کار خود دلایلی دارد و بدون توضیح اضافه حرف‌هایش را می‌خوانید.

 

مقابل استقلال خيلي انگيزه داشتي؟
نه، من فقط براي بازي با استقلال خيلي انگيزه ندارم و در تمام بازي‌ها خيلي انگيزه دارم!

 

اما بعد از باخت به الجيش و حذف از پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ قهرمانان در كنار حذف از گردونه رقابت‌هاي جام حذفي بدون شك انگيزه‌تان مقابل استقلال خيلي زياد بود.
خب البته ما مقابل استقلال دنبال اين بوديم كه بازي خوبي انجام دهيم و ضمن اثبات توانمندي خودمان در جدول هم صعود كنيم تا بتوانيم در انتهاي فصل سهميه ليگ قهرمانان را بگيريم. بازيكنان ما همگي مقابل استقلال سنگ تمام گذاشتند، خصوصاً سيدجلال كه با وجود تب و لرز و بدون اينكه با تيم تمرين كرده باشد، به خاطر نياز تيم براي نفت بازي كرد. بين دو نيمه من كنار سيدجلال بودم و ديدم كه چگونه از تب و بيماري مي‌لرزد.

 

همبازيانت از تو در مقابل شعارها و فحاشي‌ها دفاع كردند.
من ممنون بچه‌ها هستم. خدا به من كمك كرده و قدرتي داده كه اين‌قدر زير ذره‌بين باشم(!) متأسفانه گروهي از تماشاگران در بازي با استقلال از دقيقه يك تا 93 هرچه از دهانشان درآمد، به من گفتند. من بايد از علي‌آقا منصوريان يك تشكر ويژه داشته باشم كه بين دو نيمه بابت حركت تماشاچيان از من عذرخواهي كرد كه البته نياز به آن نبود و علي‌آقا بزرگي خودش را با اين كار نشان داد.

 

نگفتي خودت در مقابل اين رفتار چه حسي داشتي؟
من آدمي هستم كه خوب يا بد وقتي مورد اهانت قرار بگيرم، جري‌تر و با انگيزه‌تر مي‌شوم و روحيه‌ام هم بهتر مي‌شود.

 

اما فكر نمي‌كني خودت هم مقصر باشي كه در ابتدا خودت را استقلالي معرفي كردي و بعد در اينستاگرامت از پرسپوليس و رفتن به اين تيم حرف زدي؟!
من هيچ‌وقت نگفته‌ام استقلالي هستم(!) من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و به جايي مي‌روم كه پيشرفت كنم. هدف نهايي‌ام هم لژيونر شدن است.

 

يعني دنبال رفتن به پرسپوليس و استقلال نيستي؟
من انتخاب فصل بعدم را در ميان تيم‌هاي داخلي كرده‌ام اما باشگاه نفت بيشتر تأكيد دارد كه سال بعد لژيونر شوم.

 

اين انتخاب، پرسپوليس است؟
حالا خدا بزرگ است، اجازه بدهيد وقتش كه برسد، همه چيز معلوم مي‌شود.

 

قبول داري كه بعضي جاها اشتباهات بدي مي‌كني؟
بله، حرف شما درست است. مثلاً من در بازي رفت نبايد زماني كه نامم خوانده نشد، از گرم كردن انصراف مي‌دادم. قبول دارم اين كارم خيلي اشتباه بود و من نظير اين اشتباهات را هيچ‌وقت تكرار نمي‌كنم. خدا را شكر مي‌كنم كه اين اشتباه از من در سن 21، 22 سالگي سر زد و درس عبرتي براي من شد.

 

استقلالي‌ها عقيده دارند با اشتباه داوري برنده شديد.
داور بازي ما با استقلال فوق‌العاده بود و اتفاقاً بهترين عملكرد را داشت. آقاي اكبريان در تمامي صحنه‌ها حاضر بود. در آن صحنه هم سيدجلال به توپ خيلي نزديك بود و نمي‌توانست هند پنالتي باشد.

 

ايمان مبعلي دو بار داور را هل داد و او را لمس كرد و اين كار مي‌تواند اخراج درپي داشته باشد!
ايمان مبعلي هيچ بي‌احترامي‌اي به داور نكرد و بقيه بازيكنان ما اگر اعتراضي داشتند، آن را با كمال ادب و احترام به داور انتقال مي‌دادند.

 

نشان دادن عدد شش توسط تو در پايان بازي هم خيلي حاشيه درست كرد.
من دستم را بلند كردم و عدد 6 را نشان دادم. الان هم از اين حركت اصلاً پشيمان نيستم چون هواداران استقلال از دقيقه يك تا 93 به من فحاشي كرده و خيلي روي من زوم كردند. مدتي قبل همين دوستان در اينستاگرام من هم بدترين فحش‌ها را نثارم كردند و من جواب رفتارشان را دادم.

 

تيم و ليگ مورد علاقه‌ات در دنيا؟
تيم مورد علاقه‌ام ليورپول و ليگ مورد علاقه‌ام هم ليگ انگليس است. خيلي دوست دارم روزي در آنجا بازي كنم و باور كنيد هر شب قبل از خوابيدن هميشه 20 يا 30 دقيقه‌اي خودم را درون دروازه اين تيم مي‌بينم!

 

جالب است كه اين حرف را مي‌زني چون وحيد اميري همشهري‌ات هم دنبال رفتن به ليگ ‌انگليس و آرسنال است.
خيلي دوست دارم كه روزي در فينال جام حذفي انگلستان كه قديمي‌ترين جام دنياست، من درون دروازه ليورپول مقابل وحيد اميري در آرسنال بازي كنم!

 

راستی رحمتی در پایان بازی به تو گفته لنگی دو‌آتشه؟!
سید‌مهدی شوخی کرد من هم جوابی ندادم چون سید بزرگ‌تر من و احترامش واجب است.


خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها