کد خبر: ۳۶۴۲۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی موفق سایپا در هفته های اخیر با حضور در نشست خبری از شرایطش تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته برابر پرسپولیس گفت.
به گزارش پایگاه 598، سایپا که در هفته های اخیر با کسب نتایج مدنظرش توانسته در یک قدمی مدعیان حضور یابد با حضور در نشست خبری از شرایط تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس گفت.
مجید جلالی صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: ما در مسیری که هستیم این بازی یکی از مهمترین بازی های فصل ماست و برای تحقق اهداف و آینده بهتر به ما کمک کنند. بچه های ما منتظر این بازی هستند و می دانند در این بازی می توانند شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه درباره اینکه با توجه به میزبانی به هواداران پرسپولیس اجازه حضور 10 درصدی خواهند داد یا خیر گفت:من از 10 درصد بی خبرم و تنها می دانم گفتند یا در تختی و یا آزادی که ما با استادیوم آزادی موافقت کردیم.

هر زمان در زمینی بازی کردیم که کیفیت خوبی داشته بازی بهتری انجام دادیم. ما دو بازی را در آزادی برگزار کردیم و خوب بودیم. البته این باعث شد که شرایط میزبانی را از دست دادیم و ما در خیلی از بازی ها این شرایط را تجربه کردیم. شاید تماشاگر طرفدار تیم رقیب باشد اما حضورش هم می تواند به ما از نظر انگیزش کمک می کند.

جلالی در مورد شایعات در مورد جدایی دستیارش و حضور پورغلامی در ملوان گفت:ما با فرهاد پورغلامی ادامه می دهیم. ما با ایشان در همان ابتدای فصل هم صحبت کردیم و پیش بینی این شرایط را می کردیم و ایشان با ما ادامه خواهند داد.

وی در مورد دلیل قبول استادیوم آزادی برای میزبانی گفت:هر زمان در زمینی بازی کردیم که کیفیت خوبی داشته بازی بهتری انجام دادیم. ما دو بازی را در آزادی برگزار کردیم و خوب بودیم. البته این باعث شد که شرایط میزبانی را از دست دادیم و ما در خیلی از بازی ها این شرایط را تجربه کردیم. شاید تماشاگر طرفدار تیم رقیب باشد اما حضورش هم می تواند به ما از نظر انگیزش کمک می کند.

جلالی در مورد استعفای سرمربی تیم ملی گفت: در مورد استعفای کارلوس کی روش نظری ندارم.

وی در پایان در مورد تبعات رایگان کردن بلیت استادیوم گفت:در یک مقطع تصمیماتی می گیریم و متوجه نیستیم که این تصمیم در طولانی مدت چه تاثیری خواهد گذاشت. این درست مثل رایانه هاست که اکنون خیلی ها در آن در به مشکل خوردند. رایگان کردن استادیوم راهی نیست که کمک کند و در آینده تبعات منفی زیادی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها