کد خبر: ۳۶۴۱۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
اخبار ضدونقیض حکایت می‌کند
ارتش سوریه در ادامه عملیات «نصر» حلب، در آستانه آزادسازی شهر مهم «مارع» قرار گرفته‌اند؛ مسئله‌ای که سبب شده برخی از عناصر تروریستی حاضر در این شهرک پیشنهاد خروج توافقی از آن را مطرح کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش سوریه و «نیروهای دموکراتیک سوریه» که کُرد هستند همچنان به پیشروی‌های خود در ریف شمالی «حلب» ادامه می‌دهند.

روزنامه «الاخبار» لبنان گزارش داد، «یگان‌های پشتیبانی مردمی کُرد» نیز پس از درگیری با عناصر تروریستی در شرق شهرک «تل رفعت» که به تازگی آزاد شده است (+) موفق شدند کنترل روستای «الشیخ‌ عیسی» در شمال تل رفعت را نیز به دست گیرند.

منابع میدانی در این زمینه اعلام کردند که این نیروها در آستانه شهر «مارع» قرار دارند و تقریبا همه خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها در این شهر قطع شده است.

برخی از منابع نیز خبر دادند عناصر تروریستی حاضر در مارع نیز تأکید کردند که در ازای خروج امن از مارع این شهر را در اختیار نیروهای سوری قرار خواهند داد.

از سوی دیگر، برخی از عناصر تروریستی حاضر در این شهر نیز با انتشار ویدئویی هر گونه مذاکره برای تحویل مارع به نیروهای سوری را تکذیب و ادعا کرد که «با وجود محاصره همه جانبه ایستاده‌اند».

به نظر می‌رسد در این خصوص میان عناصر گروه‌های مسلح اختلافات جدی وجود دارد.

داعش اواسط خرداد سال جاری از محور جنوب شرقی مارع و از طریق محور «صوران – اعزاز» پس از درگیری‌های شدید با گروه تروریستی تکفیری موسوم به «جبهه الشامیه» وارد شهرک مارع شد.

ریف حلب شرقی

در همین راستا، نیروهای مقاومت پس از دو ماه سرانجام سه‌شنبه (روز گذشته) موفق شدند کنترل نیروگاه برق حرارتی «حلب» را به دست گیرند و بدین ترتیب مرحله‌ای تازه از پیشروی به سوی شهر «الباب» و «دیر حافر» را آغاز کنند (جزئیات بیشتر)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها