کد خبر: ۳۶۴۰۸۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
شهردار ناحیه6 منطقه2 شهرداری تهران از حمله اراذل و اوباش به ماموران رفع سد معبر و مضروب شدن 5 نفر از ماموران خدمات شهری منطقه در عصر روز دوشنبه 26 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، شهرنوشت: محمدرضا معصوم بیگی گفت: عصر روز دوشنبه در جریان رفع سد معبر دستفروشان مقابل ایستگاه متروی شادمان، تعدادی از اراذل و اوباش به ماموران خدمات شهری منطقه 2 حمله و 5 نفر را مجروح و راهی بیمارستان کردند. همچنین در جریان این حادثه اراذل و اوباش اقدام به آسیب رساندن به خودروهای شهرداری کردند.

جزئیات حمله اراذل به ماموران رفع سد معبر شهرداری + عکس
ماموران مضروب شده شهرداری در بیمارستان

وی با اشاره به واکنش شهروندان نسبت به این اقدام اراذل و اوباش عنوان کرد: تعدادی از شهروندان منطقه و مسافران مترو پس از مضروب شدن ماموران شهرداری به کمک آن ها شتافتند و درخواست کمک از نیروهای امدادی کردند.

شهردار ناحیه 6 منطقه 2 با اشاره به سابقه شرارت سرگروه مهاجمان تصریح کرد: سرگروه مهاجمان فردی معروف به علی قزوینی است که از سابقه داران شرارت در منطقه محسوب می شود. وی تاکنون چندین بار تعهدنامه محضری مبنی بر عدم بساط گستری داده است و متعهد شده که از پهن کردن بساط و سد معبر خودداری کند. سوابق تمامی تعهدنامه ها نیز در شهرداری ناحیه موجود است، اما متاسفانه با خشونت از پایبندی به تهعداتش سرباز زده است.

معصوم بیگی ادامه داد: بلافاصله بعد از درگیری فرد خاطی با مامواران شهرداری منطقه، او توسط نیروی انتظامی بازداشت و شکایت شهرداری از نامبرده به مراجع قضایی تسلیم شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اتهام فرد مذکور در خصوص ضرب و جرح عوامل شهرداری توسط مقام قضایی احراز شده است، خاطرنشان کرد: سرکرده مهاجمان حدود 24 ساعت بازداشت بوده و اکنون نیز با قید وثیقه سنگین آزاد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها