کد خبر: ۳۶۲۰۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
رئيس سازمان سينمايي نگارش فيلمنامه توسط جعفر پناهي را صددرصد تكذيب كرد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله ايوبي رئيس سازمان سينمايي با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

وي در پاسخي عجيب با وجود انتشار اخباري در رسانه‌هاي جمعي مبني بر مشاركت جعفر پناهي در نگارش فيلمنامه با مجيد برزگر براي فيلم سينمايي «يك شهروند كاملا معمولي»، در اين باره گفت: صددرصد اين موضوع را تكذيب مي‌كنم و متاسفم از اينكه در روز افتتاحيه و آغاز جشنواره اين هجمه‌ها را عليه جشنواره ايجاد مي‌كنند‌. در اين فيلم هيچ اسمي از جعفر پناهي نبوده است.
 
وي در خصوص استقبال جوانان فيلمساز از جشنواره اظهار داشت: استقبال جوانان از سينما و جشنواره بخصوص هنر و تجربه نشان‌دهنده استقبال بخش فرهيخته از سينما است. نزديك به ۸۰ اثر در اين بخش رقابت كردند.

وي در پاسخ به سوال يك خبرنگار در خصوص حمايت دولت از آثار سينمايي و جوانان فيلمساز گفت: دولت حمايت مي‌كند و از مردم هم مي خواهد در فيلمسازي شركت كنند. حمايت واقعي اين است كه از ساخت و توليد فيلم‌ها در همه بخش‌ها حمايت شود و صرفا اكران كردن فيلمها حمايت نيست.

وي در خصوص توجه به سبك زندگي ايراني - اسلامي در مضمون آثار گفت: سينماي ما اگر ايراني و اسلامي نبود، در جهان ديده نمي‌شد و مورد علاقه واقع نمي‌شد.

ايوبي در خصوص دليل پذيرفتن برخي فيلم‌ها كه دير به جشنواره رسيده‌اند، گفت: اين موضوعات را بايد از دبير جشنواره بپرسيد. به هر حال جلسات هيات انتخاب تمام شده و همه آثار ديده و انتخاب شدند. كيفيت فيلم‌هاي اين دوره را بايد ديد و همين كيفيت مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها