کد خبر: ۳۶۱۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
بازماندگان بازی معروف شش تایی ها در واکنش به حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس که همزمان با مراسم ترحیم همایون بهزادی جشن تولد گرفتند، از آنها خواستند دیگر عدد 6 نشان ندهند!
به گزارش پایگاه 598، غیبت بازیکنان پرسپولیس در مراسم ترحیم همایون بهزادی ناراحتی پیشکسوتان این باشگاه را به دنبال داشت و آنها وقتی شاکی تر شدند که شنیدند و دیدند بازیکنان پرسپولیس تنها چند ساعت پس از غیبت در مراسم سرطلایی، در جشن تولد محسن مسلمان حاضر شدند و با افتخار عکس یادگاری خود را منتشر کردند و عدد 6 نشان دادند.

 

پیشکسوتان پرسپولیس و بازماندگان بازی شش تایی ها می گویند: غیر از محسن بنگر که به مراسم بهزادی آمد، بقیه به خود زحمت ندادند به این مراسم بیایند و حالا که برای خالق اصلی بازی 6 تایی ها ارزش قائل نیستند (بهزادی در آن بازی مقابل استقلال 3 گل زد و یک پاس گل هم داد) بیخود می کنند عدد 6 را نشان می دهند. هر وقت خودشان 6 گل به استقلال زدند، از این اداها در بیاورند!»

 

فاجعه اینجاست که بازیکنان پرسپولیس روز جمعه هم در رختکن درفشی فر برای بار دوم جشن تولد مسلمان را برگزار کردند.

 

این در حالی بود که علی دایی به احترام مرحوم بهزادی پس از قهرمانی در جام شهدا خوشحالی نکرد و حتی منصور پورحیدری که یک استقلالی اصیل است اجازه برگزاری جشن تولدش را به اطرافیان خود نداد.

رادنیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها