کد خبر: ۳۶۱۸۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از بحران سوریه، کمربند امنیتی حول منطقه جولان ایجاد می کند .

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: پایگاه خبری عربی ۲۱ با انتشار این خبر به نقل از منابع صهیونیستی، نوشت: منابع صهیونیستی پرده از طرح این رژیم برای ایجاد کمربند امنیتی در بلندی های جولان سوریه برداشتند.
براساس این گزارش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ژنرال 'آوی بنیاهو' از تلاش این رژیم برای ایجاد این کمربند امنیتی خبر داد و گفت : این کمربند امنتی بر مبنای دو رکن اصلی افزایش همکاری با روستاهای دروزی نشین در جولان سوریه از طریق کمک رسانی به آنها و همکاری با طرفهای منطقه ای شکل خواهد گرفت .


این مقام صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی معاریو افزود: رکن دیگر این کمربند امنیتی اقدام مقابله ای و رصد اطلاعاتی کامل منطقه است.


وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تلاشهای گسترده ای را برای استفاده از تمام توان و ظرفیتهای خود برای امن کردن مرزهای خود با سوریه آغاز کرده زیرا به نظر ما همه این اقدامات بهتر از دخالت نظامی مستقیم در سوریه است.


وی افزود: به رغم وضعیت آرام کنونی دراین منطقه ،هر لحظه امکان دارد بدون هیچ گونه هشداری، اوضاع از حالت کنترل خارج شود .مشغول بودن حزب الله درجنگ سوریه فرصت بسیار خوبی برای ماست زیرا دراین شرایط این گروه توان و فرصت کافی برای پاسخ دادن به ما را ندارد درعین حال مشارکت حزب الله در جنگ موجب ضعیف شدن گروههای جهادی سنی می شود .


از سوی دیگر مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی از مراجع تصمیم گیر در تل آویو خواست با طرفهای منطقه ای و بین المللی مشارکت استراتژیک کنند تا توان این رژیم را برای مقابله با تحولات پیش بینی نشده در سوریه افزایش دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها