کد خبر: ۳۶۱۴۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر تفکر غربی وارد مجلس آمد، باید مملکت را از نظر استقلال، اقتدار، اقتصاد، فرهنگ و سیاست بر باد رفته دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات مجلس واداده به خصوص در برابر غرب گفت: اگر مجلسی تحت نفوذ باشد به خصوص دچار غرب زدگی شود، در وهله نخست استقلال خود را از دست می دهد.

وی افزود: غرب زدگی امروز پدیده ای است که در اغلب کشورهای در حال توسعه خودنمایی می کند و این پدیده شوم در کشور ما ریشه تاریخی داشته که ریشه آن به دوران قاجار برمی گردد و غرب زده های امروز در کشور نیز آبشخور همان دوران هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر عناصری از این قماش فکری به مجلس ورود پیدا کرده و مجلسی تحت تاثیر افکار غربی به وجود آورند، استقلال مملکت بی معنا خواهد شد؛ چراکه تفکر غربی قائل به استقلال نبوده و کدخدای جهان را حاکم بر دنیا می داند.

نماینده مردم خرم آباد گفت: اگر مجلس دچار وادادگی در برابر غرب باشد، دفاع از وطن، غیرت و حیثیت در آن بی‌معنا شده چون نمایندگان چنین مجلسی این رفتارها را عقب ماندگی محسوب می کنند.

آقامحمدی گفت: نمایندگان مجلس واداده غرب را بالغ می دانند از این روی، توانمندی، فرهنگ، اقتدار و قدرت خود را از غرب طلب خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیدگاه غرب ملت ها را بسان گله گوسفندی می داند که به یک چوپان نیاز دارند، خاطرنشان کرد: اگر تفکر غرب وارد مجلس شود، مملکت را از نظر استقلال، اقتصاد، فرهنگ و سیاست از دست رفته باید بدانیم.

وی ادامه داد: برای تایید صلاحیت ها شورای نگهبان باید علاوه بر مراجع استعلامی چهارگانه، اهمیت حلال و حرام در زندگی افراد را مدنظر قرار دهد و پس از آن مردم هم برای انتخاب به این مسئله توجه داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه یکی از آسیب های انتخاباتی در شهرهای بزرگ، اتکا به لیست های انتخاباتی است، یادآور شد: اگر سردمداران یک لیست انتخاباتی غرب زده بوده و یا در مسائل دینی بی مبالاتی نشان دهند، بدون تردید مجلس را غرب زده خواهند کرد. از این رو، مردم بدون توجه به لیست های انتخاباتی به انتخاب نمایندگان بپردازند تا با دست خود کشور را به دست افراد نالایق ندهند.

آقامحمدی در پایان توصیه کرد: رسانه ها در فرصت باقی مانده تا انتخابات خودفروشی و غرب زدگی را به عنوان آسیب نمایندگی بررسی کنند تا مردم با دید باز در انتخابات شرکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها