کد خبر: ۳۶۱۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
کارشناس فوتبال ایران گفت: «اگر من در جریان برنامه به فردوسی پور گفتم یک نفر باید شما را کنترل کند، می خواستم تذکر خیلی کوچکی به او بدهم که تحمل کند.»
به گزارش پایگاه 598، جلال چراغپور درباره حضورش در برنامه 90 و ایرادهایی که به عادل فردوسی پور گرفته شده است، اظهار داشت: «شما دیدید که این برنامه تقریبا دو قسمت بود. یک قسمت مسائل فنی و بخش دوم مسائل ساختاری فوتبال ایران. من احساس دین می کردم که نسبت به مسائل فنی تیم امید مثل یک معلم همه چیز را شفاف توضیح دهم. چون برای تیم امید کار فنی شده بود و نمی توانستم از برخی مسائل بگذرم.»

 

وی ادامه داد: «حرف من این بود که نباید همه را با یک چشم نبینیم و بی محابا انتقاد نکنیم. تیم امید در بازی با ژاپن کارهای زیبایی انجام داد و جنگید. اگر یکی از شانس های گلزنی 5 گانه وارد دروازه می شد، دیگر این حرف و حدیث ها پیش نمی آمد.»

 

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: «هر آدمی صاحب سلیقه است و عادل فردوسی پور هم از این قاعده استثنا نیست. او سعی می کرد سلیقه اش را بیان کند و اینکه مدام در حرف ما می پرید و انتقادهایی هم به او وارد شده، به خصوصیات شخصیتی فردوسی پور برمی گردد. او در اجرای خود معمولا عادت دارد با میهمانان وارد بحث فنی شود و چون در بحث اجرا تخصصی ندارم، ترجیح می دهم حرفی نزنم.»

 

چراغپور در پایان افزود: «اگر من در جریان برنامه به فردوسی پور گفتم یک نفر باید شما را کنترل کند، می خواستم تذکر خیلی کوچکی به او بدهم که تحمل کند تا من مسائل فنی فنی که تهیه کرده بودم را ارائه دهم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها