کد خبر: ۳۶۱۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را در خصوص تخلفات تیم های لیگ برتری و دست اندركاران آنها اعلام كرد.
سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان در بازی این تیم مقابل راه آهن شهرری با اعتراض به داور مسابقه باعث تحریك هواداران تیم خود شد.

كمیته انضباطی بر اساس مواد 20 و 22 آیین نامه انضباطی فدراسیون ضرورت رعایت مقررات و پرهیز از دخالت در امر داوری را به وی تذكر داد و توصیه كرد كه سرمربی تیم از انجام هر گونه اقدامی مبنی بر تحریك تماشاگران خودداری كند.

** سرمربی تیم داماش محروم شد

ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل تخلفات در بازی مقابل پرسپولیس به مدت یك جلسه از همراهی تیمش محروم شد و علاوه بر آن باید 500 هزار تومان نیز جریمه نقدی بپردازد.

باشگاه داماش نیز به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی و برگزاری یك بازی بدون حضور تماشاگر محكوم شد.

به گزارش ایرنا، صدور این حكم در حالی است كه مسابقه تیم های داماش و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در تاریخ هفتم آبان ماه برگزار شده بود و در این فاصله ابراهیم قاسمپور جای خود را در این تیم گیلانی به مهدی تارتار داده است، بنابراین مشخص نیست حكم محرومیت یك جلسه ای برای قاسمپور به چه دلیل صادر شده است.

** جریمه نقدی و محرومیت برای قلعه نویی

در مسابقه تیم های صبای قم و تراكتورسازی تبریز امیر قلعه نویی و ایمان عالمی احد سرمربی و مربی تراكتورسازی به دلیل رفتار ناشایست و اعتراض به داور، با كارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

به این دلیل قلعه نویی به مدت یك جلسه از همراهی تیم خود محورم شد و علاوه بر آن باید سه میلیون تومان نیز جریمه نقدی پرداخت كند.

عالمی نیز به توبیخ كتبی با درج در پرونده و پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محكوم شد.

همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم در این مسابقه هر كدام از دو باشگاه باید سه میلیون تومان جریمه نقدی بپردازند.

** جریمه نقدی و تذكر برای مدیرعامل تراكتورسازی تبریز

به دلیل تخلف محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز مبنی بر مصاحبه غیر مجاز، به وی تذكری مبنی بر رعایت مقررات داده شد و باید دو میلیون تومان نیز جریمه نقدی بپردازد.

** جریمه برای ملوان

باشگاه ملوان بندر انزلی نیز به دلیل تخلفات تماشاگران این تیم در بازی مقابل پرسپولیس به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محكوم شد.

** جریمه تیم های استقلال و سپاهان

در بازی تیم های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تماشاگران دو تیم تخلفاتی مرتكب شدند كه به دلیل آن، كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به پرداخت دو میلیون تومان و باشگاه سپاهان به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محكوم شدند.

منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال هم در این بازی به داور مسابقه اعتراض كرد كه كمیته انضباطی به وی تذكر داد كه قوانین و مقررات مربوط به رقابت ها را رعایت كند.

به دلیل تاخیر هر دو تیم در نیمه دوم این مسابقه هر كدام از تیم ها به پرداخت 600 هزار تومان جریمه نقدی محكوم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها