کد خبر: ۳۶۱۰۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
مربی تیم پرسپولیس تهران با بیان اینکه امید عالیشاه هیچ مشکلی برای دیدار فردا مقابل صبای قم نخواهد داشت، گفت: امیدواریم با قهرمانی در جام شهدا با یک روحیه خوب به مصاف سپاهان برویم.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی قنبرپور که در غیاب برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری فینال جام شهدا حضور یافته بود، با بیان این مطلب افزود: قبل از هر صحبتی، به خانواده‌های همایون بهزادی و رضا احدی تسلیت می‌گویم و امیدوارم آنها بتوانند این مصیبت را تحمل کنند.

 

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: ما در یک جامی حضور پیدا کردیم که بسیار ارزشی است و باید برای آن احترام خاصی قائل باشیم.

 

قنبرپور تاکید کرد: در بازی اول مقابل سایپا بازی خوبی را از خود ارائه داده و توانستیم تیم سختکوش و جوان سایپا را که همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌های خوبی را از خود ارائه می‌کند، شکست داده و به فینال برسیم.

 

وی در خصوص صبای قم نیز گفت: این تیم سرمربی‌ای به نام علی دایی دارد که نتیجه‌گراست و چه در زمان بازیگری و چه در حال حاضر که به عنوان سرمربی در صبای قم مشغول به کار است، همیشه میل به بردن دارد و هیچ وقت نمی‌خواهد شکست را پذیرا باشد. به همین دلیل ما فردا بازی آسانی را نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با یک منظمی و تماشاگرپسند، قهرمان جام شهدا شده و بتوانیم با یک روحیه خوب به مصاف سپاهان در شروع نیم فصل دوم برویم.

 

قنبرپور در پاسخ به این سؤال که عالیشاه فردا می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود؟ گفت: مصدومیت او جدی نیست و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل صبای قم به میدان برود.

 

مربی تیم پرسپولیس در پایان و در خصوص وضعیت محمد انصاری نیز گفت: او مصدوم است و از ناحیه کشاله پا و شکم درد دارد و با تشخیص سرمربی و کادر پزشکی، به این بازی نخواهد رسید و نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل صبای قم یاری کند.

ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها