کد خبر: ۳۶۱۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
این حرکت با هماهنگی بین "سیا"، "موساد" و "ام‌آی‌سیکس" و حتی "سازمان‌های اطلاع‌رسانی کشورهای عربی منطقه . . .

هماهنگی"CIA"، "MUSAD" و "MI6" و"سازمان‌های اطلاع‌رسانی کشورهای عربی منطقه" در ترور دانشمندان ایرانی

دکتر صادق الحسینی کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگویی تفصیلی با  پایگاه هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی به بیان مطالبی در خصوص ترور اخیر شهید مصطفی احمدی روشن و پشت پرده‌های مخوف این جنایت پرداخت

هم‌اندیشی: منشأ عملیات‌های تروریستی غرب در ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

دکتر صادق الحسینی:

ائتلاف سرویس‌های جاسوسی غرب، صهیونیسم و کشورهای عربی برای ترور دانشمندان ما

احساس می کنم در واقع عملیات ترور دانشمندان ما به شکل منظم، چند جانبه و با عنایت و اشراف کامل سازمان‌های مخوف و جهنمی بین المللی است. این حرکت با هماهنگی بین "سیا"، "موساد" و "ام‌آی‌سیکس" و حتی "سازمان‌های اطلاع‌رسانی کشورهای عربی منطقه" بنام "کشورهای اعتدال" مثل "امارات"، "عربستان"، "اردن" و "مصر –البته در زمان حسنی مبارک-" صورت می‌گیرد.

بنده شاهدی می‌آورم تا مردم ما بدانند که این ادعا، شعار نیست و از روی احساسات حرف نمی‌زنیم.

 

جلسات سرویس‌های جاسوسی و تروریستی در قطر

همین "قطر" کنار ما که گاز ما را به سمن بخس از پارس جنوبی دریافت می‌کند و ما نظاره گر هستیم، حدود 7 الی 8 سال است که "جلسات منظم هماهنگی امنیتی" با "ناتو" دارد. 5 کشور عربی خلیج فارس در "قطر" جمع می‌شوند و با ناتو به عنوان هماهنگی امنیتی جلسات و سمینارهایی را برگزار می‌کنند.

تنها کشوری که تا آخرین اطلاعی که داشتم به این مسئله اعتراض داشته و شرکت نکرده، سلطان‌نشین عمان بوده که این کشور نیز احتمال می‌دهم تا بحال به این جمع پیوسته‌باشد.

این یکی از جلسات و شکل‌های هماهنگ کننده ترور است.

 

سمینارهای علمی بین المللی اردن

نمونه دیگر برای اثبات مدعایم جلساتی است که در اردن برگزار می‌شود. متأسفانه برخی مسئولین بدون دقت و بدون هوشمندی لازم - به فرض مثال وزیر آموزش عالی ما - در این سمینارها که تحت عنوان سمینارهای "علمی بین المللی" است، حاضر می‌شوند و جاسوس‌های اسرائیلی و سازمان اطلاع‌رسانی اردن با هماهنگی باهم و به راحتی به جمع‌آوری اطلاعات از همراهان وزرا و مسئولین ما در این جلسات اقدام می‌کنند.

 

بازرسی بازرسان سازمان ملل وسیله ای برای جاسوسی

بازرسان سازمان ملل که اکثرا مرتبط با سازمان‌های جاسوسی بین المللی هستند و به ندرت بین آنها کسانی پیدا می شود که واقعا یک انسان تکنوکرات علمی و با هدف کارِ کارشناسی محض آمده باشد، وجود دارد.

این افراد در سطح جهانی خرید و فروش می‌شوند که در حقیقت تخصص آنها جاسوی است و اصل اسرار آنها برای آمدن آنها به ایران به بهانه تأسیسات هسته‌ای برای  جمع آوری اطلاعات و جاسوسی برای اسرائیل است.

 

بنیادجاسوسی – صهیونیستی   SIS"علم و امنیت بین الملل" Science and International Security

وقتی سازمانی به نام "علم و امنیت بین الملل” به رهبری یک صهیونیسم در واشنگتن به نام اختصاری SIS تأسیس می‌شود و یک ساعت و نیم قبل از اعلام آمانو گزارش سازمان ملل بر علیه ایران را در سایتش اعلام می‌کند، شما چه نتیجه‌ای  می‌گیرید؟!

این که آمانو گزارش را به یک روزنامه‌ای مثل نیویورک تایمز یا واشنگتن تایمز بدهد، تا سبقت خبری داشته باشند قابل توجیه است.

ولی یک چنین سازمانی و بنیادی مثل سازمان "امنیت و علم بین الملل" که رئیسش هم صهیونیسم، هم یهودی و هم مرتبط با دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل و بین المللی است و کار تحقیقاتی و مطالعاتی دارد، چگونه این گزارش آمانو زودتر از طریق آنها اعلام می‌شود و به دستشان می آید؟!

معلوم می‌شود که یک شبکه بین المللی برای به زانو درآوردن ایران بعداز شکست در جنگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود داشته و فعالیت بالایی دارد.

 

شکست آمریکا از ایران در جنگ سخت افزاری

اما شکست در جنگ سخت‌افزاری این بود که بوش گفت "ما آمدیم به افغانستان و منطقه برای رسیدن به جائزه‌ی بزرگ!" یعنی قراربود که آنها بعد از این اشغال به بیروت و در ادامه به دمشق و در انتها که هدف نهایی آنها بود به تهران برسند.

یعنی ایران به عنوان جائزه بزرگ برای بوش و آمریکا قلمداد می‌شد.

 

شکست آمریکا از ایران در جنگ نرم‌افزاری

بعد شکست در جنگ سخت افزاری و اینکه در باطلاق افغانستان و ایران غرق شدند، مدعی شدند که تمام مشکلاتی که ما در منطقه و جهان عرب داریم مرتبط با "بانک مرکزی تروریسم"است، یعنی ایران.

چون ما از مقاومت منطقه دفاع می‌کنیم به همبن خاطر ما را به "بانک مرکزی تروریسم" متهم می‌کنند.

 

تحرکات پیش از ترور شهید احمدی روشن

بعد از این می‌بینیم 50 روز قبل از شهادت مصطفی احمدی روشن سران غرب اظهار داشتند:

بایستی عملیات ایذایی سرّی بر علیع مسئولان و تأسیسات ایران شروع شود.

سه نفر از نمایندگان کنگره آمریکا طی نامه ای به اوباما در بند چهارم توصیه‌ی آنها به اوباما این مسئله رامطرح می‌نمایند.

خوب ، وقتی اوباما این طرح را امضا می‌کند و تأیید می‌نماید، مسلما به عنوان یک قاتل خواهدبود.

 

مشروعیت‌بخشی رسانه‌های غربی به ترور شهید احمدی روشن

در ادامه این پروژه شوم، شبکه‌های غربی و استکباری مثل بی بی سی از این ترور به عنوان قتل هدفمند یاد می‌کنند.

این تعبیر یعنی چه؟

در اصطلاحات حقوقی وقضایی بین امللی، این تعبیر یعنی این قتل یک قتل مشروع است.

رسانه‌های اجیر غرب به نحوی این ترور را توضیح و تبیین می‌نمایند که مقتول در این حادثه متهم قلمداد شود.

در تلویزیونهایشان می‌گویند که به نحوی بمب به ماشین شهید روشن چسبانده شده است که فقط آن فردی که باید کشته‌شود، به قتل برسد و به افراد دیگر که بی گناه! هستند آسیبی نرسد.

این یعنی مشروعیت ب ترور و گنهکار دانستن دانشمندان ایرانی.!

 

تجهیز ترور و مشروعیت بخشی به آن، نشان از برنامه‌ی دقیق دارد

خوب این مسئله که قتل ر ا تجهیز می‌کنند، در ادامه مشروعیت به آن می‌بخشند، این مفهوم را می‌رساند که غرب و آمران ترور میدانند چه می‌کنند و بالاتر این که یک هدف از پیش تعیین شده را دنبال می‌کنند.

بنابر این آمریکایی‌ها یا انگلیسی‌ها و یا سازمان های بین المللی می‌گویند ما در این ترور دخالتی نداریم. این ادعا از لحاظ تبلیغاتی و دیپلماسی دروغ بزرگی است.

 

ترور با خیال توقف سرعت ایران!

بنده می‌خواهم به این نتیجه برسم که دشمنان با خیال این هستند که سعود علمی و ترقی جمهوری اسلامی ایران را با این گونه ترورها می‌توانند متوقف کنند.

 

ایجاد قو س اسلام آمریکایی در مقابل هلال اسلام ناب امام(ره)

هدف دیگر آنها ترویج قوسی از اسلام آمریکایی است. به این نحو که این قوس سوار بر یک موج دیگری (بیداری اسلامی) بشود که ابتدای آن شمال مغرب است و در ادامه سوار بر موج بیداری اسلامی شود تا این حرکت خودجوش و مردمی را منحرف کند.

آنها امید دارند با واسطه این قوس اسلام آمریکایی تو خالی تا پاکستان و افغانستان - که به وساطت قطر دفتر طالبان در این کشور تأسیس شده - به تحویل قدرت به طالبان منجر شود.

همینطور کشوری با اسلام معتدل مثل ترکیه که مصداق کامل اسلام آمریکایی است نیز هدف این قوس اسلام آمریکایی است که تا کنون در آن موفق بوده‌اند.

 ایجاد و حرکت این قوس دروغین با اشراف آمریکایی‌ها انجام می‌شود تا حرکت مبنایی کشور مستقل، خداپرست و ولایی جمهوری اسلامی ایران که با مدل انقلاب اسلامی خمینی کبیر است- عملا این مدل به کشورهای دیگر صادر شد‌است- را محاصره و متوقف نمایند.

 

ترور دانشمندان ما در مسیر حرکت قوس اسلام آمریکایی است

قوس اسلام آمریکایی در مقابل هلال اسلام نابی است که امام خمینی آن را مطرح و ترویج نمود.

این رویارویی بزرگی است که ما در این مقطع قرارداریم و شهید کردن دانشمندان ما در این چهارچوب متصور و به دنبال تحقق این هدف است.  

 

هم‌اندیشی: دشمن ریختن خون ما را عاملی برای توقف می‌داند. حال اینکه به عکس است.

دکتر صادق الحسینی

خون شهید در مکتب ما محرک، احیا کننده و پیش برنده است/غفلت دشمن از این کیمیا

غافل از این که غرب و تابعینش کیمیای اسلام ناب را نمی‌فهمند. این که هر قطره خون شهید موجب تناور شدن و رشد بیشتر درخت انقلاب و اسلام می‌شود.

به قول محی الدین عربی " دلها زبانی دارند که عقل قدرت درک آن را ندارد" این یعنی همان عشق که موجب می‌شود دانشجویان و شهروندان مسلمان ما با اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و وطن پرستی دینی آنها از اصول و اعتقاداتشان عقب نشینی نکنند.

این یعنی نسخه و برنامه‌ای که خداند برای ما تهیه دیده است و خود او پیروزی آن را تضمین نموده است.

 

دشمن رابطه شهادت روشن و تقاضای هزاران دانشجو برای ادامه راه وی را نمی‌فهمد

قدرت فک و تجزیه و تحلیل این نکات و مسائل اعتقادی در دشمنان و آمران ترورهای دانشمندان ما وجود ندارد. نمی‌توانند رابطه شهادت احمدی روشن و تقاضای هزار نفر از دانشجویان برای ثبت نام و تغییر رشته به رشته فیزیک هسته ای و رشته مربوط به راه شهدای علمی کشور را بفهمند.

این رابطه در هیچ کامپیوتر و هیچ فیس بوک و تویتر و . . . قابل تجزیه و فهم و پیش بینی نیست.

اینها خیال می‌کنند که در ایران نیز مثل کشورهای خودشان، مردم با یک انفجار کوچک میترسند و فرار می‌کنند و مثل زمان قرون وسطایی خودشان سریعا کشورها، تکه تکه و تجزیه می‌شوند.

 

 

دشمن در این مسیر قطعا شکست می‌خورد

قطعا دشمنان در این مسیر هم شکست خواهندخورد و در مقابل هر چه بیشتر بکشند و بیشتر خون در راه حق بر زمین ریخته شود، موجب متزلزل‌تر شدن پایه حکومت آنها و از طرفی محکم شدن ریشه حکومت اسلامی و اعتقادات مردم می‌شود که خود موجب ارتقاء بیشتر و سریعتر علمی، اقتصادی و سیاسی کشور و به تبع آن اعتلای پرچم اسلام خواهدشد..

 

پیروزی حتمی ما یک امر اعتقادی است

این اعتقاد راسخ ملت ماست و دلیل آن نیز بیداری اسلامی در منطقه است که تئوریهای لائیک و لیبرال و چپ و راست در مقابل آن شکست خورده‌اند و این موج بیداری اسلامی که برگرفته از مدل انقلاب اسلامی ایران است تمامی تئوری‌های حکومتی را نفی و خنثی نموده است.

 

نقش امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) در این حرکت و مسیر

لازم است یادی از امام راحل که بنیان‌گذار این مکتب بودند کنیم و به روح بزرگ وی دورد بفرستیم و همینطور نسبت به مدیریت قوی و راهبردی - معنوی امام خامنه‌ای در عصر حاضر متذکر شویم که فرمودند این بیداری اسلامی یک حرکت حزبی و مسلاحانه نیست و برخواسته از بطن مردم و جوشش اعتقادی اسلامی‌آنهاست و یک تحول عظیم در تاریخ منطقه و جهان است.

 

هم اندیشی: برای جلوگیری یا حداقل تقلیل این نوع حوادث به نظر حفاظت فیزیکی در این زمینه جوابگو نباشد. شما چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید؟

دکتر صادق الحسینی

معرفی جایگاه داشمند در بطن جامعه و مفتضح دانستن عاملان و اهداف‌آنها

به نظر می‌رسد هوشیاری فوق العاده مسئولان امنیتی و فرهنگی نسبت به این مسائل لازم است. همانطور که گفتید و کاملا درست است، حفاظت فیزیکی ممکن است فائده‌ای نداشته‌باشد و این تجربه جهانی در این خصوص است. این به این معنی نیست که محافظ برای افراد و دانشمندان بی فائده است و نباید باشد.

به نظر من اشاعه فرهنگ خودکفایی در دفاع از دانشمندان یعنی فرهنگ دفاع و حفاظت از دانشمندان و شخصیت‌های ما در هر رتبه بایستی در بین مردم ایجاد شود. به عبارت دیگر باید کاری کرد که انجام فعالیت های تروریستی و ترور شخصیت ها و دانشمندان برای آمران و حامیان این حرکت‌ها گران تمام شود.

به حدی تبلیغات جهانی صورت بگیرد و مخالفت این گونه جنایات و اقدامات با قانون و عرف انسانی و بین الملل را به نحوی منتشر کنیم که دشمنان به نوعی سرکوب تبلیغاتی شوند.

 

به بیانیه اکتفا نکنیم

نه این که به بیانیه اکتفا کنیم چون جهان امروز با بیانیه کار خود را پیش نمی‌برد بلکه بایستی از لحاظ سیاسی، فرهنگی، دیپلماسی و تبلیغاتی نیرومند عمل کرد و تروریست‌های واقعی را به جهان معرفی کنیم و مفتضحشان کنیم.

در جنگ نر م آنها را عریان معرفی کنیم. به این معنی که  اینها از رئیس جمهور آمریکا گرفته تا اشتون و لابی‌های صهیونیستی و انگلیسی و تمام پیروانشان به نوعی معرفی شوند که دیگر جرأت این چنین اعمالی را نداشته باشند و موجب هزینه‌های زیادی از لحاظ بین المللی برای آنها شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها