کد خبر: ۳۶۰۲۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۹ دی ۱۳۹۴
رئيس سازمان حج و زيارت گفت: تصميم‌گيري در مورد حج ۹۵ منوط به رفع تناقضات رفتار و گفتار سعودي‌هاست و تا آن زمان برنامه‌ريزي‌هاي خود را بر اساس جدول زمانبندي ادامه مي‌دهيم.
به گزارش پایگاه 598، سعيد اوحدي در گفتگو با مهر در مورد اعزام زائران به حج تمتع و تصميم‌گيري در اين خصوص گفت: هنوز زمان زيادي تا برگزاري حج 95 داريم و در شش‌ماه فرصت باقيمانده بايد ببينيم وضعيت اعزام به تمتع چگونه مي‌شود.

رئيس سازمان حج و زيارت گفت: در اين مدت باقي مانده برنامه‌ريزي‌هاي خودمان را بر اساس جدول زمانبندي ادامه مي‌دهيم، اما تصميم‌گيري نهايي منوط به رفع تناقضات بين گفتار و رفتار سعودي‌هاست.

وي گفت: سعودي‌ها اعلام كردندكه اتفاقات رخ داده و قطع رابطه سياسي با ايران هيچ ربطي به زائران حج تمتع ندارد و پذيراي زائران ما خواهند بود، اما گفتار آنها با رفتاري كه از خود نشان دادند، متناقض است.

اوحدي گفت: براي برگزاري حج اقدامات و پيش‌زمينه‌هايي مانند مسكن، آشپزخانه، حمل و نقل و ... لازم است كه بايد از چندين ماه قبل وضعيت آنها مشخص شود، به طوري كه هم‌اكنون مي‌بايست كميته مسكن قرارداد خود را منعقد مي‌كرد كه اين‌گونه نشده است.

رئيس سازمان حج و زيارت تصريح كرد: از سوي ديگر سعودي‌ها دفاتر حج را در مكه بسته‌اند و اين خلاف حرفي است كه سعودي‌ها (سخنگوي حج عربستان) اعلام كرده‌اند.

وي با اشاره به اينكه عربستان بايد تناقضاتي كه بين رفتار و گفتارش است را برطرف كند، اظهار داشت: تا اين تناقضات برطرف نشود، نمي‌توانيم در مورد اعزام زائران تمتع 95 هيچ اظهارنظري كنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها