کد خبر: ۳۵۹۷۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۶ دی ۱۳۹۴
در طول روزهاي اخير شايعات زيادي در مورد حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس منتشر شده و اين زمزمه‌ها به ويژه بعد از ناكامي سرخپوشان در جذب عليرضا بيرانوند اوج گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، در طول روزهاي اخير شايعات زيادي در مورد حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس منتشر شده و اين زمزمه‌ها به ويژه بعد از ناكامي سرخپوشان در جذب عليرضا بيرانوند اوج گرفته است. اوضاع طوري است كه روز دوشنبه روزنامه هواداري پرسپوليس تيتر اولش را به جدي شدن بازگشت حقيقي به جمع قرمزها اختصاص داده بود؛ خبري كه البته بعيد است خيلي باعث خوشحالي هواداران اين تيم بشود. جالب اينجاست كه اين روزنامه حتي از مديران باشگاه هم انتقاد كرده و مدعي شده بود آنها خيلي زودتر بايد اسم حقيقي را به عنوان گزينه مطرح مي‌كردند و دنبال جذب او مي‌رفتند! به هر حال پررنگ شدن نام دروازه‌بان اول تيم ملي در اطراف باشگاه پرسپوليس در حالي اتفاق مي‌افتد كه حقيقي مدتهاست فرصت بازي پيدا نكرده و به يار غار نيمكت دخيره‌هاي روبين كازان تبديل شده است. جالب‌تر اينكه او در طول سال‌هاي گذشته و با وجود اين وضعيت نه‌چندان جالب، به دفعات تاكيد كرده بود به اين زودي‌ها به ايران برنمي‌گردد. حقيقي حتي در مصاحبه‌اي كه بعد از جام جهاني انجام داد مدعي شد ديگر هيچوقت براي بازي به فوتبال باشگاهي كشورمان باز نخواهد گشت.

 

نمي‌آيم كه نمي‌آيم

يك خرداد 92: با توجه به حضورم در فوتبال روسیه و اروپا و تجاربی که کسب کردم، برگشتنم به ایران دور از ذهن است. به سختی به عنوان نماینده آسیا به فوتبال اروپا آمدم و به فکر برگشتن نیستم. می‌خواهم هر روز با فوتبال اروپا و ایده‌هایش آشنا شوم و امیدوارم که بتوانم انتخابی درست داشته باشم.

 

17 فروردين 93: تا سال 2017-2016 با تیم روبین کازان قرارداد دارم. به طور حتم در سال‌های آینده به فوتبالم در اروپا ادامه خواهم داد و به لیگ ایران بازنخواهم گشت. به هر حال حضور در تیم‌های اروپایی یک اتفاق مثبت است و من سعی می‌کنم با تلاش و کوشش بسیار به عضویت در تیم‌های اروپایی ادامه دهم.

 

4 مرداد 93: من به خاطر بی‌احترامی‌ها و بعضی مسايل دیگر، هیچ وقت به فوتبال باشگاه‌های ایران برنمی‌گردم. در ایران در هیج جا احترام و صبوری نمی‌بینیم. ما در رانندگی، در مکان‌های عمومی، در ورزش و... تا آنجا که می‌توانیم بی‌احترامی و حق هم را ضایع می‌کنیم. اصولا بیشتر ما نمی‌توانیم شاهد پیشرفت همدیگر باشیم. تمام اینها و اتفاقات مشابه آدم را دلسرد می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها