کد خبر: ۳۵۹۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۳۰ دی ۱۳۹۰
شهروندان اردنی در ادامه فعالیت‏های اعتراضی خود به عملکرد نظام، پس از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
به گزارش 598به نقل از فارس، هزاران تن از شهروندان اردنی در ادامه فعالیت‏های اعتراضی خود به عملکرد نظام، در حالی پس از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند که افزایش چشمگیر تعداد مخالفان و بالا رفتن سقف شعارهای معترضین از نکات قابل توجه در تظاهرات امروز بود.
 
در شهر "امان" هزاران تن از شهروندان معترض پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد حسینی در مرکز این شهر تظاهرات کردند و خواستار تحقق فوری اصلاحات و مبارزه با فساد و مفسدان شدند.
 
در راستای این فعالیت، اسلامگرایان اردن با برگزاری یک گردهمایی عظیم در مسجد دانشگاه اردن، بی تفاوتی دولت نسبت به تحقق مطالبات شهروندان را به شدت محکوم کردند.
 
گزارش‌های دریافتی از سایر شهرهای اردن نیز حاکی از افزایش فعالیت‏های معترضین است.
 
در شهر "کرک" (جنوب اردن) صدها تن از معارضان نظام، با برگزاری تظاهرات اعتراضی، بر لزوم تحقق مطالبات خود تاکید کردند.
 
"معاذ بطوش" سخنگوی جنبش جوانان و مردمی این شهر با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این تظاهرات، حضور این تعداد از مخالفان را بی سابقه توصیف کرد.
 
خبرهای دریافتی همچنین حاکی از آن است که نیروهای امنیتی و نیروهای لباس شخصی حامی رژیم، با حمله به تظاهرات اعتراضی در منطقه "عنجره" (شمال اردن) تعدادی از معترضین را مجروح کرده‌اند.
 
گزارش‌های تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها