کد خبر: ۳۵۹۳۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۳۰ دی ۱۳۹۰
داود رشیدی گفت: افرد زیاد دیگری بودند که می‌توانستند انتخاب شوند اما من را انتخاب کرده‌اند، امیدوارم سال آینده افراد دیگری که لایق‌تر از من هستند مورد تقدیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قرار گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر، «داود رشیدی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت­وگویی در مورد تقدیر و بزرگداشت از وی در این جشنواره گفت: خیلی مفتخر هستم که از طرف شورای سیاست‌گذاری و برگزاری جشنواره بین ­المللی فیلم فجر انتخاب شده‌ام و در این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرم، افرد زیاد دیگری بودند که می‌توانستند انتخاب شوند اما من را انتخاب کرده‌اند، امیدوارم سال آینده افراد دیگری که لایق‌تر از من هستند مورد تقدیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قرارگرفته و در این مراسم جای من را بگیرند.

وی در مورد برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌­المللی فیلم فجر گفت: جشنواره بین‌­المللی فیلم فجر بزرگترین جشنواره سینمایی و رویداد هنری مملکت ماست، جشنواره‌ای است که هم از طرف دولتمردان و مسئولان ارشد سینمای ایران و هم از سوی خانواده سینما به آن اهمیت داده می‌شود و جشنواره برتر تمام جشنواره‌های ما در طول سال است.
این بازیگر سینما در مورد پرده‌برداری از پوستر بزرگداشت داوود رشیدی که توسط ابراهیم حقیقی برای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طراحی شده است، گفت: ایشان سال‌هاست که طراحی پوستر جشنواره بین‌­المللی فیلم فجر، دیگر جشنواره‌ها و رویدادهای هنری ایران را برعهده دارند و همواره موفق بوده‌اند و کسی است که در کار و هنر خود سرآمد است و نه در ایران و نه در منطقه کسی بالاتر از ایشان نیست، اینقدر من کارهایشان را دوست دارم که بالاتر از همه کارهای ایشان را می‌بینم.

داود رشیدی در پایان این گفت­وگو در مورد «محمد خزاعی» دبیر سی‌امین جشنواره بین‌­المللی فیلم فجر اظهار داشت: ایشان در کار خود خیلی باتجربه هستند و تجربه برگزاری و دبیری خیلی از جشنواره هنری کشور را در کارنامه خود دارند و می توان گفت که تاکنون موفق بوده‌اند.
 وی در ادامه افزود: آقای خزاعی با کوله باری از تجربه، امسال سکان هدایت سی‌امین جشنواره بین ­المللی فیلم فجر را بر عهده گرفته‌اند و امیدوارم که راهی را که در گذشته طی کرده است، در حال حاضر هم ادامه دهد و یکی از بهترین دبیران جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها