کد خبر: ۳۵۸۷۳۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۲۰ دی ۱۳۹۴
۲۵ رسانه‌ آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، سردبیر خبرگزاری رویترز، رئیس‌بخش جهانی سی‌‌ان‌ان و سردبیر روزنامه نیویورک تایمز با نوشتن نامه به وزیر خارجه آمریکا خواستار افزایش تلاش‌ها برای آزادی جیسون رضائیان شدند.
به گزارش پایگاه 598، مدیران ارشد و سردبیران 25 رسانه‌ آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، سردبیر خبرگزاری رویترز، رئیس‌بخش جهانی سی‌‌ان‌ان و سردبیر روزنامه نیویورک تایمز با نوشتن نامه سرگشاد‌ه‌ای به جان کری، وزیر خارجه آمریکا خواستار افزایش تلاش‌ها برای آزادی جیسون رضائیان شدند.

آنها در این نامه به اشاره به ارتباط میان آمریکا و ایران در راستای اجرای توافق اتمی، تأکید کرده‌اند آمریکا در حال حاضر از اهرم فشار بر ایران برخوردار است و باید از آن برای آزادی جیسون رضائیان استفاده کنند.

در ادامه این نامه همچنین تأکید شده است که ایران باید روزنامه‌نگاری مستقل را به عنوان "یک رکن اساسی حقوق بشر" به رسمیت شناسد.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
۱
۰
مسئولان ارشد کشور ما باید از این غربی ها غیرت بیاموزند که تا چه اندازه در پیگیری حقوق شهروندشان در کشور دیگر (ولو اینکه مجرم باشد) سماجت دارند.

همه مراودات و مقاولات و قراردادهای تجاری و اقتصادی و سیاسی شان را مشروط میکنند به آزادی شهروندشان.
کشورهای دیگر را واسطه میگیرند برای آزادی شهروندشان.

ایران تا الان دهها مشکل از آمریکای پست فطرت حل کرد. نالایقان سیاسی کشور برای آزادی گروگانهای آمریکایی در لبنان وساطت کردند، اما برای تعیین سرنوشت و آزادی شهید تندگویان، شهید امام موسی صدر، شهید متوسلیان، آنقدر ضعیف عمل کردند که مستحق می شوند آنان را گوسالهء زبان بسته بنامیم.
پیگیری حقوق سایر شهروندان و اتباع، پیشکش...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها