کد خبر: ۳۵۸۰۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۵ دی ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار بانک ورزش پیشنهاد پرسپولیس به نفت تهران برای جذب بیرانوند را تایید و اعلام کرد باشگاه نفت مشکلی برای این انتقال ندارد  و اگر منصوریان هم موافقت کند، بیرانوند لباس پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان در نیم فصل اول با بیرانوند مشکل پیدا کرد و او را چند بازی روی نیمکت نشاند؛ بازی هایی که خیلی اتفاقی مصادف شد با دو رویارویی نفت و استقلال!

بیرانوند با توجه به این نیمکت نشینی ها نسبت به گلر دوم این تیم کمتر به میدان رفت و آمار چندان خوبی هم از خود به جا نگذاشت. او تنها یک کلین شیت در 7 بازی ثبت کرد که او را جزو ضعیف ترین گلرهای لیگ برتر تا اینجای کار کرده است.

شیخ ویسی آمار به مراتب بهتری از رقیبش داشت اما پس از بهبود رابطه گلر اول نفت و منصوریان، بدون توجه به عملکردش، خیلی زود به نیمکت برگشت تا بیرانوند یک روز به یادماندنی را مقابل پرسپولیس تجربه کند.

حالا شیخ ویسی را می توان مشتاق ترین فرد برای پرسپولیسی شدن بیرانوند دانست. او که امسال خیلی اتفاقی به درون دروازه نفت برگشت، عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشت و تنها برای اینکه منصوریان حسن نیتش را به بیرانوند ثابت کند مجددا به نیمکت ذخیره ها منتقل شد وگرنه می توانست به کارش به عنوان گلر اصلی ادامه دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها