کد خبر: ۳۵۷۹۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۴ دی ۱۳۹۴
فرمانده سپاه یاسوج شهادت شیخ نمر را نشانه نهایت دشمنی آل‌سعود با اسلام عنوان کرد و گفت: اخراج سفیر ایران نشان از آشفتگی دولت سعودی در اعدام آیت‌الله نمر است.

به گزارش پایگاه 598، داریوش مثنوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایت آل‌سعود اظهار کرد: شهادت آیت‌الله شیخ نمر باعث توسعه همدلی و نزدیک شدن مسلمانان جهان اسلام به همدیگر خواهد شد.

فرمانده سپاه یاسوج با تاکید بر برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله نمر در همه شهرستان‌های استان، افزود: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، بسیجیان و مسئولان نقش مهمی در برگزاری و تداوم این برنامه‌ها دارند.

وی با بیان این که مسئولین باید در این شرایط مواظب بوده و در موضع انفعال قرار نگیرند، یادآور شد: اقدام غیر انسانی و جنایت‌کارانه آل‌سعود باید با برنامه‌ای حساب شده و عاقلانه پاسخ داده شود.

مثنوی، شهادت شیخ نمر توسط رژیم عربستان را نشانه نهایت دشمنی آل‌سعود با اسلام عنوان کرد و گفت: هدف عربستان از این اقدام فجیع سیلی زدن به پیکر جهان اسلام بود.

این فرمانده نظامی اخراج دیپلمات‌های ایران توسط عربستان را اقدامی گستاخانه عنوان کرد و گفت: قبل از این که ایران سفیر عربستان را اخراج کند، دولت عربستان اقدام به اخراج سفیر ایران کرد که این را هم باید به اقدامات گستاخانه این دولت اضافه کرد.

مثنوی با بیان این که ایران مظهر تشیع در جهان اسلام است، تصریح کرد: هرچند نباید در مقابل این اقدام آل سعود ساکت باشیم اما دولت ایران باید مانند همیشه هوشیار عمل کرده و حرکتی انقلابی، حساب شده و جامع از خود نشان داده و آل‌سعود را از اقدام خود پشیمان کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها