کد خبر: ۳۵۷۱۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۹ دی ۱۳۹۴
جدال حساس پرسپولیس با استقلال خوزستان تحت تاثیر جنگ اقای گل های لیگ برتر قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598، حضور مهدی طارمی و حسن بیت سعید در پیکان خط حمله دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان در فصل جاری با درخشش غیر قابل تصور از جانب این دو مهاجم توام شد تا این دو نفر با اختلافی اندک در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر جنگ دیدنی برای آقای گلی داشته باشند.

مهدی طارمی که سال خوبی را نیز با پیراهن تیم ملی گذراند و در سال 2015 دومین گلزن برتر ملی بعد از آزمون لقب گرفت با 10 بار گلزنی برای پرسپولیس در این فصل نقش به سزایی در اوج گیری سرخپوشان ایفا کرد تا خودش را به عنوان مدعی اول آقای گلی هم معرفی کند. مهاجم بوشهری پرسپولیس که چند هفته ای می شود موتور گلزنی اش خاموش نشده حالا باید مقابل یکی از سرسخت ترین ساختار های تدافعی لیگ برتر قرار بگیرد تا با شکست سد دفاعی آنها یک برد دیگر برای سرخپوشان پایتخت به ارمغان بیاورد.

حسن بیت سعید هم درست از بازی رفت با پرسپولیس در اهواز بود که نامش را بر سر زبان ها انداخت و لقب پدیده خوزستانی ها را گرفت. زدن هر دو گل تیمش در برد 2-1 مقابل پرسپولیس باعث شد تا قابلیت های این بازیکن بیشتر نمایان شده و همه از او به عنوان استعدادی ناب یاد کنند تا استارت پیشرفت او در این فصل از همان نمایش زده شود. بیت سعید با اعتماد به نفسی که از دو بار گلزنی به پرسپولیس به دست آورد همچنان مرد اول خط حمله تیمش نشان داد تا با 8 گل نقش به سزایی در قهرمانی نیم فصل استقلال خوزستان ایفا کند. مهاجم استقلالی ها حالا برای کم کردن فاصله خود با طارمی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ با انگیزه های فراوان به آزادی می اید تا دوباره زهر خود را به پرسپولیسی ها بریزد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها