کد خبر: ۳۵۷۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۸ دی ۱۳۹۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سریال "تاثریا" حاوی پیام‏های زیاد،آموزنده، تکان‌دهنده و پر مخاطب است.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین حسن ملک محمدی با اشاره به اینکه مجموعه "تاثریا" که این شبها از شبکه یک سیما پخش می‏شود، یکی از پرمخاطب‏ترین سریال‏های سیما است، به مهر گفت: سریال "تا ثریا" هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ متن و محتوا یکی از بهترین سریال‏هایی سیما محسوب می‏شود.

وی افزود: بازی خوب خانم حاجیان، حضور بازیگران متعهد و با تجربه، کارگردانی ممتاز و با سابقه‏ای درخشان، سریال "تا ثریا" را به اثری جذاب تبدیل کرده است.

وی بررسی تبعات منفی رباخواری در زندگی و سرنوشت رباخواران، پنهان کردن واجبات را از دیگر ویژگی‏های مهم این سریال خواند و بیان کرد: همان‏طور که از محرمات باید پرهیز کرد، واجبات شرعی و مقدس دینی را باید تحکیم و آشکار کرد.

ملک محمدی ازدواج را برای انسان همانند غذا، اکسیژن و آب واجب دانست و افزود: در طبیعت همه چیز زوج است و انسان هم به عنوان جزئی از طبیعت بیاز به هم نفس و مونس دارد و تنهایی فقط برای ذات باری تعالی شایسته است. 

وی ضمن تقدیر از عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی خواستار بررسی ابعاد مختلف آن با حضور کارشناسان خبره شد و یادآور شد: با توجه به ابعاد مختلف این سریال، به نظرم خیلی خوب است پس از اتمام آن در یک میزگرد تلویزیونی کارشناسان حوزه‏های مختلف از جمله کارشناسان اقتصادی، مذهبی، هنری و نمایندگان مجلس به بررسی پیام‏های مختلف این سریال بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها