کد خبر: ۳۵۶۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۷ دی ۱۳۹۴
با تمدید مدت خانه‌نشینی بال انگلیسی تیم فوتبال آرسنال، او در فشرده‌ترین مقطع از فصل جاری لیگ برتر نمی‌تواند به توپچی‌ها کمک کند.
به گزارش پایگاه 598، دغدغه‌های آرسن ونگر بابت کمبود مهره در تیمش برای بازی در ماه ژانویه بیش از پیش شد، چرا که او جک ویلشر را برای یک ماه دیگر هم از دست داد.

هافبک انگلیسی توپچی‌ها که در اردوی پیش‌فصل تیمش به دلیل شکستگی استخوان پا، از ابتدای فصل جاری تا کنون غایب بوده است، انتظار می‌رفت که به زودی به جمع شاگردان ونگر برگردد، اما آخرین معاینات صورت گرفته روی پایش نشان می‌دهد که همچنان باید دور از میادین باشد که این موضوع برای روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس هم یک زنگ خطر به حساب می‌آید.

ونگر در این خصوص گفت: ویلشر تا ماه فوریه نمی‌تواند به ما ملحق شود و از این بابت مطمئنیم. من گفتم فوریه اما راستش مطمئن نیستم که آن زمان هم بتواند برگردد. به او اجازه می‌دهیم که روند ریکاوری‌اش را انجام دهد، هرچند که این روند سرعت آهسته‌ای داشته باشد. فکر می‌کنم پنج یا شش هفته دیگر زمان لازم باشد که او دوباره تمریناتش را به طور کامل انجام دهد و دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما در حال حاضر نمی‌توانیم روی این بازیکن حساب کنیم.

ونگر ادامه داد: در حال حاضر ما به خاطر مصدومانی که داریم، با کمبود مهره مواجه هستیم، اما گاهی اوقات راه حل مشکلات درون خود باشگاه است و مردم این موضوع را فراموش می‌کنند که به دنبال بازیکنان جدید هستند.

آرسنال که روز شنبه در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر در خانه ساوتهمپتون تن به شکست داد، امروز در هفته نوزدهم رقابت‌ها میزبان بورنموث خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها