کد خبر: ۳۵۶۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۸ دی ۱۳۹۰
رييس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينكه در جلسه شب گذشته شوراي عالي انقلاب فرهنگي حضور نداشتم، گفت: اما بر اساس شنيده‌ها، در اين جلسه مباحث جلسات هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي به صورت مبسوط ارائه شده است، با راي قاطع اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به عنوان رييس دانشگاه انتخاب شدم.

فرهاد دانشجو، در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: تنها رييس دانشگاه آزاد اسلامي مي‌توانند در جلسه حضور داشته باشد، اما با توجه به اينكه هنوز به عنوان رييس منصوب نشده بودم، در جلسه شب گذشته حضور نداشتم.

وي در خصوص اينكه ماموريت وي از چه زماني در دانشگاه آزاد آغاز مي‌شود، تصريح كرد: بر اساس بندي از اساسنامه، رييس هيات امناي دانشگاه آزاد حكم بنده را صادر مي‌كند و پس از آن فعاليت خود را در دانشگاه آغاز مي‌كنيم.

وي از ايجاد سه كميته مشورت دانشجويان، اعضاي هيات علمي و كارمندان در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به سابقه اين قشر در دانشگاه، بر اين اساس از مشورت آنها در تصميمات دانشگاهي استفاده مي‌شود.

دانشجو در خاتمه گفت: با آغاز فعاليتم در دانشگاه آزاد، در سامانه دانشگاه آزاد اسلامي امكان ثبت‌نام داوطلبان عضويت در كميته‌هاي مذكور فراهم مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها