کد خبر: ۳۵۶۶۹۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۰۶ دی ۱۳۹۴
تقوي:
رئيس شوراي سياست‌‌گذاري ائمه جمعه کشور گفت: فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال انقلاب مخملي بودند و نبايد در اين نظام جايي داشته باشندT زيرا فتنه‌گران ضد انقلاب هستند و نمي‌توانند ميراث‌دار اين نظام باشند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سيدرضا تقوي شامگاه شنبه در همايش ائتلاف اصولگرايان استان قزوين که در مسجد امام خميني(ره)‌ قزوين برگزار شد، روز 9 دي را روز بصيرت ناميد و اظهار داشت: فتنه سال 88 لايه‌هاي بسيار پيچيده و مختلفي دارد، يکي از عوامل مهم فتنه 88 بي‌بصيرتي بود اين در حالي است که عموم جامعه تنها لايه‌هاي ظاهري فتنه را مي‌بييند و به لايه‌هاي زيرين آن توجه نمي‌کنند.

وي بيان کرد: عوامل اصلي فتنه 88 افرادي نبودن که اغتشاش کردند بلکه افرادي هستند که در پشت صحنه قرار داشتند، آنچه در فتنه 88 رخ داد و همگان مشاهده کردند اختلاف بين دو کانديدا نبود، بلکه اين اختلاف‌ها تنها بهانه‌اي براي راه‌اندازي فتنه و پي‌ريزي يک انقلاب مخملي بود، سران فتنه آمده‌ بودند تا بساط انقلاب و نظام را برچينند.

رئيس شوراي سياست‌‌گذاري ائمه جمعه کشور با اشاره به اين نکته که " افرادي که مي‌گويند علت اصلي فتنه 88 اختلاف بين دو کانديداي انتخاباتي بود يا خود را به نفهمي مي‌زنند يا نمي‌خواهند بفهمند" خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال انقلاب مخملي بودند و نبايد در اين نظام جايي داشته باشند زيرا فتنه‌گران ضد انقلاب هستند و نمي‌توانند ميراث‌دار اين نظام باشند.

فتنه 88 فراموش شدني نيست

وي عنوان کرد: در حالي که مقام معظم رهبري فتنه 88 را خط قرمز نظام مي‌داند و موضع مشخصي در اين‌ باره دارد هنوز هم افرادي هستند که از فتنه سال 88 به عنوان يک اتفاق و يک اختلاف‌نظر ياد مي‌کنند، اين در حالي است که حتي برخي خواص به دنبال فراموش شدن جريان فتنه هستند.

تقوي خاطرنشان کرد: ما مخالف فرد خاصي يا بدخواه کسي نيستيم و با کسي کينه نداريم ولي اگر کسي بخواهد خلاف نظرهاي رهبري عمل کند با وي برخورد مي‌کنيم.

وي با اشاره به اين نکته که بايد از تشکيل مجلسي همچون مجلس ششم جلوگيري شود، تصريح کرد: نيروهاي ارزشي و انقلابي بايد با وحدت و يکپارچگي خود نيروهاي ارزشي و معتقد را وارد مجلس شوراي اسلامي کنند تا از تشکيل مجلسي همچون مجلس ششم جلوگيري شود.

رئيس شوراي سياست‌‌گذاري ائمه جمعه کشور گفت: آنچه در مجلس ششم شاهد آن بوديم افرادي بودند که به دنبال تضعيف ولايت فقيه بوده و با اصل نظام مشکل داشتند، در مجلس آينده نبايد کسي بگويد که اصل ولايت فقيه بايد حذف شود بنابراين بايد نيروهاي ارزشي با وحدت خود زمينه تشکيل يک مجلس منسجم و انقلابي را به وجود آورند.

وي گفت: موضوع فتنه 88 نبايد فراموش شود زيرا موضوع فتنه همچنان زنده است و ما نياز داريم که حوادث تاريخي خود را زنده نگاه داريم همان طور که به زنده نگه‌داشتن عاشوراي حسيني نياز داريم، 9 دي که نماد بصيرت‌افزايي در جامعه است بايد هميشه زنده نگه‌داشته شده و بايد اين حوادث و جريانات پيرامون آن به نسل آينده انقلاب منتقل شود.

تقوي بيان کرد: امروزه کشورهاي سلطه‌گر همچون آمريکا از هيچ راه و فتنه‌اي براي ايجاد اختلال در نظام جمهوري اسلامي ايران دريغ نکرده و فتنه‌هاي مختلفي براي اين منظور برنامه‌ريزي و طراحي کرده‌اند، آمريکا براي ايجاد فتنه در کشور از درون نظام سربازگيري مي‌کنند، همان طور که در زمان فتنه 88 از دورن سران کشور سربازان خود را انتخاب کرد.

اصولگرايان در جهت وحدت و يکپارچگي گام بردارند

وي با تاکيد به اين نکته که مقام معظم رهبري از وحدت نيروهاي ارزشي انقلاب اسلامي خرسند مي‌شود، گفت: نيروهاي ارزشي و انقلابي جامعه بايد در راستاي وحدت تلاش کنند.

رئيس شوراي سياست‌‌گذاري ائمه جمعه کشور درباره شاخص‌هاي يک اصولگرا بيان کرد: يک اصولگرا بايد مردمي بوده آرمان‌هاي ديني و اعتقادي خود را در رفتار و اخلاق خود با مردم منعکس کند، امروه نبايد از اعتقادات خود عقب‌نشيني کرد بلکه بايد با حفظ وحدت بر اعتقادات خود پافشاري کنيم.

وي با اشاره به اين نکته که تنها عامل موفقيت اصولگرايان وحدت و يکپارچگي است، اظهار داشت: اصولگرايان بايد از اتفاقات گذشته درس گرفته و از آن اتفاقات به عنوان تجربه بزرگ استفاده کنند.

تقوي افزود: تنها به واسطه وحدت و يکپارچگي است که اصولگرايان مي‌توانند در هر زمينه‌اي به موفقيت دست پيدا کنند زيرا تمام برکات و موفقيت‌هايي که مسلمانان از زمان پيامبر اکرم(ص) تاکنون به آن دست پيدا کرده‌اند به واسطه وحدتي است که پيامبر در بين مسلمانان به وجود آورده است.

رئيس شوراي سياست‌‌گذاري ائمه جمعه کشور بي‌بصيرتي را مهم‌ترين دليل از بين رفتن وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترين چالشي‌ که وحدت يک جامعه را تهديد مي‌کند موضوع تفرقه است که از بي‌بصيرتي به وجود مي‌آيد در همين راستا بايد به منظور افزايش وحدت در جامعه سطح بصيرت خود و جامعه را افزايش دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها