کد خبر: ۳۵۶۴۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۳ دی ۱۳۹۴
برانکو حالا می‌تواند سرش را بالا بگیرد و از عملکرد خودش و تیمش دفاع کند. برانکو که با دیدن مسابقه تراکتورسازی - استقلال داغ دلش تازه شده، حتما به این فکر کرده که تیمش باید یک پای فینال جام حذفی می‌شد.
به گزارش پایگاه 598، برانکو حالا می‌تواند سرش را بالا بگیرد و از عملکرد خودش و تیمش دفاع کند. او که پرسپولیس را از رده‌های آخر جدول به رده چهارم در پایان نیم فصل اول رسانده، نشان داده که با این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما او برای نشان دادن خودش و تیمش فقط یک جام را در پیش دارد. برانکو و پرسپولیس فقط لیگ برتر را دارند و باید در این جام خودنمایی کنند. جام حذفی مدتی قبل برای آن‌ها به پایان رسید که البته با اعتراض سرخپوشان هم همراه بود.

برانکو که با دیدن مسابقه تراکتورسازی - استقلال داغ دلش تازه شده، حتما به این فکر کرده که تیمش باید یک پای فینال جام حذفی می‌شد. او در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی می‌گوید: «همه دیدند در جام حذفی چه بلایی سر ما آوردند.» اما برانکو فعلا اجازه نمی‌دهد ناراحتی از گذشته، مانع موفقیتش در آینده شود. او به آینده تیمش اشاره می‌کند و می‌گوید: «اتحاد و همدلی بازیکنان می‌تواند باعث قهرمانی پرسپولیس شود.» ابزار او برای رسیدن به این موفقیت، بازیکنانی هستند که خوش درخشیده اند. او می‌گوید: «بهترین‌های فصل شاگردان من بودند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها