کد خبر: ۳۵۶۴۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۳ دی ۱۳۹۴
هرچند سایپا در طول نیم فصل اول لیگ برتر نتایج پرنوسانی را بدست آورده است اما مجید جلالی تصمیم ندارد تغییر عمده ای در تیمش بدهد.
به گزارش پایگاه 598، حضور در رده ششم جدول رده بندی و اختلاف 8 امتیازی با صدر جدول رده بندی نتایج خوبی برای شاگردان مجید جلالی محسوب می شود اما چیزی که مسلم است این است اگر سایپا در بعضی از بازی امتیازهای بی مورد را از دست نمی داد بی تردید در حال حاضر رتبه این تیم بسیار بهتر از حالا بود. البته گفته می شود مجید جلالی برای فصل نقل و انتقالات تنها دو بازیکن قصد دارد جذب کند و چندان تمایلی به تغییرات عمده در تیمش ندارد.

 خط دروازه: رقابت تا پایان فصل

مجید جلالی دو دروازه بان با کیفیت دارد و هرگز تصمیمی برای جذب بازیکن در این پست ندارد. هم دویکویچ و هم حامدفلاح زاده بازیکنان با کیفیتی محسوب می شوند و این دو نفر برای حفظ دروازه سایپا تا پایان فصل با هم رقابت خواهند کرد.

خط دفاع و یک تغییر

برای سایپا در نیم فصل دوم مجیدایوبی و سجاد مشکل پور تا پایان فصل بازی می کنند واین باشگاه به فکر تقویت در این پست نیست. مجیدجلالی در پست دفاع راست با مشکل روبرو است چراکه در بازی های گذشته مجبور شده از روزبه شاه علیدوست در این پست استفاده کند. همچنین در جلالی در نیم فصل دوم هم از ابراهیم شکوری در پست دفاع چپ خود استفاده خواهد کرد.در پست دفاع راست مذاکراتی با یک بازیکن خارجی انجام شده اما احتمالا گزینه جلالی ایرانی خواهد بود .

خط هافبک، نقط قوت سایپا

خط هافبک سایپا بی تردید نقطه قوت این تیم است، جایی که حضور بازیکنانی مثل جواد نکونام، ابراهیم صادقی، علی زینالی و مهدی ترابی یکی از قدرتمندترین خطوط میانی را تشکیل داده است. با وجود این بازیکنان قدرتمند جلالی هرگز تصمیمی برای تقویت خط هافبک خود ندارد و ترجیح می دهد با همین نفرات به کارش ادامه بدهد.

کمبود یک بازیکن تمام کننده

مجید جلالی ازعملکرد مهاجمان خود در نیم فصل اول چندان راضی نیست و اعتقاد دارد آنها در هر بازی موقعیت های زیادی را خراب می کنند و پیروزی تیم را سخت می کنند. به همین دلیل او دنبال یک مهاجم تمام کننده است که بتواند ضعف گلزنی تیمش را حل کند.با خروج رضا نوروزی از سایپا خرید یک مهاجم بلندقامت جزو برنامه های این تیم است .

ورودی های احتمالی

جلالی هنوز نام مهاجم مورد نظرش را به باشگاه نداده است ولی در مورد دفاع راست گفته می شود این باشگاه قصد دارد با علی حمودی بازیکن نیم فصل اول تراکتورسازی وارد مذاکره شود که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است. اگر سایپا به هردلیلی موفق به جذب حمودی نشود احتمال دارد با بازیکنان جوان و مستعد لیگ یکی وارد مذاکره بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها