کد خبر: ۳۵۶۲۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۲ دی ۱۳۹۴
بعد از توقف برابر تراکتور در لیگ برتر و از دست دادن صدرجدول قول داد تبریزی‌ها را در نیمه نهایی جام حذفی ببرد و فینالیست شود.
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی سرمربی استقلال همین که سوت پایان بازی با تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر به صدا درآمد و مشخص شد این تیم صدرجدول را به هم خانواده خوزستانی پیشکش کرده، به طرفداران تیمش قول داد در بازی نیمه نهایی جام حذفی تراکتورسازی را شکست داده و راهی فینال خواهد شد تا این دو امتیاز جبران شود.

پرویز برای وفای به عهد دیروز با بهترین ترکیب ممکن تیمش را روانه زمین یادگار امام تبریز کرد و موفق شد با یک بازی حساب شده از پس تراکتوری‌ها برآمده و راهی فینال خرمشهر شود. نکته جالب اینکه پرویز برای دومین‌بار در فصل جاری و هفتمین بار در یک دهه گذشته از سد امیر قلعه‌نویی گذشت تا توانایی‌هایش را بیشتر از هر برهه‌ای به رخ بکشد.



حالا تیمی که مظلومی در فصل جاری ساخته مدعی اصلی قهرمانی در هر دو جام داخلی است تا خاطرات تلخ 2 سال ناکامی از اذهان طرفداران استقلال پاک شود. بدون شک او در غیاب دوست و همکار چند دهه گذشته‌اش یکی از خوشحال‌ترین مردان فوتبال ایران است که این روزها روی ابرها سیر می‌کند. البته او دوست داشت تا این موفقیت‌ها را در کنار منصورخان پورحیدری جشن بگیرد، مردی که تاثیر فراوانی در حضور دوباره او روی نیمکت استقلال داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها