کد خبر: ۳۵۶۲۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۲ دی ۱۳۹۴
در سرمای وحشتناک تبریز طرفداران تراکتور امیدوار بودند، تیمشان راهی فینال حذفی شود اما این اتفاق رخ نداد تا آنها یخ بزنند.
به گزارش پایگاه 598، تراکتورسازی که نیم فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود، در اولین روز زمستان و در سرمای وحشتناک تبریز بار دیگر مقابل استقلالی قرار گرفت که همین دو هفته پیش نتوانسته بود آنها را شکست بدهد.

این بار اما با صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی قبل از بازی انجام داد، بسیاری از طرفداران تراکتور امیدوار بودند شاهد نمایشی متفاوت از نیم فصل تازه تمام شده لیگ برتر باشند تا با رسیدن به فینال حذفی روزهای خوشی را تجربه کنند.


آرزویی که برآورده نشد چون تراکتور در هوای سرد تبریز یخ زد تا یک شکست تلخ دیگر را مقابل استقلال تجربه کند. نمایشی که این تیم ارائه داد با انتقادهای فراوانی روبه‌رو شد تا جایی که طرفداران حاضر در ورزشگاه به جای تشویق‌های حمایتی شروع به شعار دادن علیه تیم و بازیکنانش کردند.

حالا این تیم برای نیم فصل دوم دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد؛ جایی که بسیاری از بازیکنان فعلی جای خود را به نفرات مدنظر قلعه‌نویی می‌دهند بلکه مشکلات تراکتور حل شده و آنها نیم فصل دوم را متفاوت به اتمام برسانند و در کنارش نماینده شایسته‌ای هم برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها