کد خبر: ۳۵۶۰۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۱ دی ۱۳۹۴
وزیر اطلاعات دولت سازندگی: فعال شدن موثرین در انتخابات و معرفی نامزد های اصلح یک تکلیف الهی است/ رای مردم هم اعتبار شرعی دارد و هم اعتبار قانونی و اساس و اعتبار حکومت بر اسلام، قانون و تکلیف است
به گزارش پایگاه 598، مستقر در وزارت کشور، حجت الاسلام علی فلاحیان صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای خبرگان رهبری از خوزستان و برای مجلس شورای اسلامی از تهران ثبت نام کرد.

وی پس از این ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه، "هم برای مجلس خبرگان از حوزه خوزستان و هم برای مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ثبت‌نام کرده‌ام"، گفت: تلاش کنیم انتخابات پرشکوه برگزار شود و نماد حکومت جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: ما به عنوان نامزدها و خبرنگاران به عنوان ارباب رسانه و کسانی که اطلاع‌رسانی می‌کنند، وظیفه حساسی بر دوش‌مان است، چرا که هنوز  اوضاع و احوال اقتصادی در کشور با مشکلاتی روبروست.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: مردم در انتخابات شرکت کنند. حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی است.

حجت‌الاسلام فلاحیان تاکید کرد: حکومت باید مردمی باشد و کسانی که مسئول اداره هستند باید توسط مردم انتخاب شوند و این همان تبعیت اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی کار خطرناکی است؛ رای مردم هم اعتبار شرعی دارد و هم اعتبار قانونی و اساس و اعتبار حکومت بر اسلام، قانون و تکلیف است و حضور مردم باعث می‌شود نامزد اصلح مردم وارد انتخابات شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها