کد خبر: ۳۵۵۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۲۷ دی ۱۳۹۰
سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام كنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های بانیاس امارات و العربی قطر از گروه دوم در ابوظبی كه در تاریخ 16 اسفند 90برگزارخواهد شد را علیرضا فغانی سوت خواهد زد و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی ن‍ژادیان كمك های او خواهند بود.داور چهارم این بازی محسن قهرمانی است.

در دیگر دیداری از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه هشتم كه بین تیمهای جونبوك هیوندای موتورز كره جنوبی و گوانژو چین درتاریخ 17 اسفند 90در جونجوی كره جنوبی برگزار می شود سعیدمظفری زاده به عنوان داور وسط و رضاسخندان و غلامحسین كهوری هم به عنوان كمك داور دوم قضاوت خواهند كرد.داور چهارم اكبر بخشی زاده خواهد بود.

داوران ایرانی در رقابتهای اف سی كاپ هم قضاوت می كنند و در دیدار گروه چهارم برنده دیدار الشباب امارات و نفتچی ازبكستان در مقابل الوحده اردن كه ممكن است در دوبی یا فرگانای ازبكستان در تاریخ 17 اسفند 90برگزار شود هدایت ممبینی به عنوان داور وسط قضاوت خواهد كرد و دو كمك از قطر و سوریه او را در این بازی یاری خواهند كرد.داور چهارم هم از كشور سوریه خواهد بود.

در دیگر دیدار اف سی كاپ در گروه اول القادسیه كویت در مقابل السواق عمان كه در 16 اسفند 90 در كویت برگزار می شود یدالله جهانبازی داور وسط و كمك هایش به ترتیب محمد رضا منصوری از ایران و كوریا شاجی از هند خواهد بود.داور چهارم از كشور هند خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها