کد خبر: ۳۵۵۶۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
دنیای بازی های کامپیوتری و ویدئویی نیز به مانند دنیا خودروها، تلفن های همراه و... دارای اسم های بزرگ و کوچک فراوانی است. بعضی ازاسم ها در این دنیا مشهور و معروف هستند وبعضی دیگر تیم های کوچک بازی سازی و یا افرادی که به تنهایی اقدام به طراحی، ساخت و انتشار بازی ها می کنند. در این مطلب شما را بهترین بازی ها دنیا از سازنده گان گمنام در سال 2011 آشنا می کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در سایت ها و مجلات مربوط به بازی های اینترنتی بسیار در مورد بازی های معروف و شرکت های سازنده آنها نوشته شده است ولی در مورد بازی هایی از شرکت ها و افراد غیر مشهور در این حوزه صحبت زیادی به میان نیامده است. پس این شما و این هم بهترین بازی های دنیا از سازنده گان گمنام  در سال 2011 .

_ Minecraft


"Minecraft"یک بازی برای کامپیوتر های خانگی، و سیستم های عامل iOS و اندروید که در نوامبر سال 2011 به بازار عرضه شد. کلیت این بازی مربوط به سازندگی و زنده ماندن است. در این بازی که توسط شخصی به نام مارکوس پرسون طراحی شده است شما در مراحل مختلف با دشواری های مختلف برای ساختن و دوری از نابود شدن رو به رو هستید. ورژن های آلفا و بتای این بازی نیز در بازار موجود است.

_ اعصاب یخی " Frozen Synapse "

یک بازی تیراندازی تاکتیکی به صورت سوم شخص که به صورت یک نفره و دو نفر قابل اجرا است. این بازی که برای کامپیوترهای شخصی ارائه شده است دارای یک خط داستانی برای حالت یک نفره و قابلیت بازی به صورت شبکه ای است. البته این نکته را یادآور می شویم که این بازی تیراندازی خصوصا در زمانی که بر علیه دوست خود مبارزه می کنید شدیدا اعتیاد آور است.

_ سفر به ماه" To the moon "

آماده شوید تا به ماه سفر کنید. داستان این بازی در مورد مردی در حال مرگ به نام "جان" است که از پزشکان خود خواسته ای دارد. او آرزو دارد تا به ماه سفر کند. پس شما به داخل ذهن او سفر کرده و با داستان هایی جالب و گاهی گریه دار رو به رو می شوید. این بازی برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده است.

_ قلعه"Bastion "

یک بازی زیبا و فکری که شما را جذب خود خواهد کرد. در بازی "قلعه" شما در مکان های شگفت انگیزی ظاهر شده و خط داستانی جالبی را دنبال می کنید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است. این بازی کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس باکس عرضه شده است.

_ Terraria
این بازی که برای کامپیوترهای شخصی تهیه و به صورت دو بعدی عرضه شده است و شما در این بازی بایستی با دشمنان خود مبارزه کرده و زمین را برای رسیدن به اسرار بازی و مراحل جدید حفر کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها