کد خبر: ۳۵۵۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
یاسر هاشمی در پاسخ به این پرسش که چندی پیش در بازرسی که از سلول مهدی هاشمی، تعدادی سکه و یک تلفن همراه کشف شد، توضیحی در این رابطه می‌دهید؟ گفت: مهدی تقریباً حدود ۶ میلیون تومان سکه یک گرمی به همراه خود به زندان برده است
به گزارش پایگاه 598، سرانجام و پس از گذشت چند ماه، یکی از اعضای خاندان رفسنجانی تصمیم به ارائه‌ی توضیحاتی درخصوص سکه‌های کشف شده از مهدی هاشمی رفسنجانی در زندان گرفت تا شاید قدری از آبروریزی رخ داده در این ماجرا را بکاهد. یاسر هاشمی در پاسخ به این پرسش که چندی پیش در بازرسی که از سلول مهدی هاشمی، تعدادی سکه و یک تلفن همراه کشف شد، توضیحی در این رابطه می‌دهید؟ گفت:

مهدی تقریباً حدود 6 میلیون تومان سکه یک گرمی به همراه خود به زندان برده است که آن هم با به توصیه افرادی که تجربه حضور در زندان داشتند صورت گرفت. آن‌ها گفته بودند که بد نیست مبلغی پول همراه خود ببرد؛ چرا که او 10 سال حکم دارد و بالأخره ممکن است لازمش شود. مهدی این تعداد سکه‌ها را در کنار تلفن همراه بصورت علنی به سلول خود برده بود و هیچ کار پنهانی در این رابطه انجام نداده است. او همه وسایل خود ر ا در ساکی که جلوی در ورودی زندان به صورت کامل بازرسی شده است، با خود به داخل سلول برده بود. با این وجود من نمی‌دانم که چرا این خبر با موضوع کشف و با هیاهو مطرح شد. الان نیز ما هرچه برای مهدی به زندان می‌فرستیم به طور کامل بازرسی می‌شود. به نظر من عده‌ای قصد داشتند حاشیه جدیدی در رابطه با مهدی هاشمی ایجاد کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها